Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie:

 

Macie jakieś sposoby ( mając do dyspozycji niewyrafinowane narzędzia ) na ugięcie sprężyny zaworowej tak by dało sie odczepić ten dzyndzel doczepiający ja do zaworu?

Chodzi o wymianę uszczelniczy zaworowych. Głowica zdjęta. Silnik M40.

Every weapon needs a master.
Opublikowano

witam

ja kiedys jak wymieniałem uszczelniacze w vw to miałem taki sposób że podpierałem zawór od spodu głowicy [podkładką ] tak żeby sie nie otwierał potem dopasowałem nasatke od klucza z kompletu taką żeby była troche mniejsza od talerzyka zaworu przykładałem ją uderzałem energicznie młotkiem a zabezpieczenia zaworu wyskakiwały ale bez sciskacza do sprężyn zaworowych raczej nie złożysz tego spowrotem....

pozd...

Opublikowano
a ja ci proponuje do starego stolu przyspawac lewarek a do lewarka kawalek rurki o takiej srednucy jak zawor;) stawiasz glowcie na stol lewarkiem dociskasz i schodzi jak tralara;) sprawdzone przeze mnie a pomysl mam z serwisu renault;)
Opublikowano

Luk320coupe, no a jeśli tam by była rurka to jak później ten dzyndzel wstawie? Bo wyskoczyć to owszem wyskoczy ale przez rurkę go raczej nie przeteleportuje ;)

No chyba zapomniałem w temacie dodać, że mam zamiar to tez składać :D

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Przy rozbieraniu polecam sposob spajderp`a. Jezeli chodzi o zlozenie to przydalaby sie druga osoba, ktora bedzie naciagac sprezyny (oczywiscie musisz wykombinowac jakas dzwignie) a druga bedzie wkladac zabezpieczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.