Skocz do zawartości

N57 tryb awaryjny, błędy dde, gaśnie


DzonS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie piszę od razu że są tu podobne tematy, ale żaden mnie nie zaspokoił.

Szybki łopatologiczny opis problemu:

Przy ruszaniu wywala tryb awaryjny, redukcja mocy itd. ten sam błąd pojawia się również przy zmianie biegów (automat) na wysokich obrotach, ale sam znika natomiast gdy pojawi się przy ruszaniu to zostaje do ponownego zapłonu, dodam też że auto potrafi zgasnąć na starcie po czym ma chwilowy problem z odpaleniem jakby paliwo uciekło.

Błędy które wywala:

4570

4560

4d03

I tam jeszcze z ibs'em i z lin'em ale to raczej już miałem wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

4570 Rail pressure plausibility delivery-controlled

4560 Rail pressure plausibility delivery controlled

Do sprawdzenia:

- Pre-supply pressure too low (filter blocked, leakage on low pressure side).

- Incorrect value displayed by rail pressure sensor.

- Leakage in the high pressure area.

- Injector jammed open.

- Worn high pressure pump.

- Worn injector.

- Internal leakage in the common rail system.

- External leakage in the common rail system.

- Air in the common rail system.

Check possible fault causes, perform system test - rail pressure control


4D03 Exhaust backpressure sensor

Do sprawdzenia

1. Check line and plug connections

2. Check the hose pipes of the sensor for damages and correct routing.

If the previous checks are OK:

Replace exhaust gas pressure sensor upstream of diesel particulate filter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za odpowiedzi, jeszcze chciałbym dodać że głównie błędy wywala przy ok. 1500 obrotach, wtedy pojawia się tak jakby dziura i w tym momencie tryb awaryjny, i jedziemy na pół gwizdka, proszę jeszcze o jakieś sugestie. Wtryski sprawdzałem ista na postoju i niby ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam ponownie, czy ktoś ma jakiś pomysł dlaczego przy próbie odczytania wstępnego ciśnienia paliwa z tego sterownika co jest podłączony do pompki w zbiorniku auto zachowuje się tak samo jak w wyżej opisanym problemie... Dokładnie ten sam objaw jak przy jeździe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.