Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z układem hamowania. Konkretnie pedał staje się twardy podczas hamowania. Z tego co zauważyłem w serwie hamulcowym jest olej który dostał się tam przez wąż od vacuum pompy. Z tego co wyczytałem na forach jest tyle teorii ile mechaników :). Generalnie po przewertowaniu kilku forów wydaje mi się że wystarczy wymiana zaworku zwrotnego na wężu od vacuum pompy i serwa. Znalazłem również teorię o zapchanym separatorze oleju który tworzy ciśnienie i wyrzuca olej w najsłabszych punktach. Jest ktoś może obeznany w temacie kto wie jak rozwiązać ten problem lub co jeszcze można sprawdzić wy wykluczyć lub potwierdzić zapchany separator? Dodam że już jakiś rok temu miałem ten sam problem z hamulcem i mechanik rozwiązał go (jak widać tymczasowo) poprzez wymianę serwa i pompy hamulcowej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Sprawdź działanie zaworka zwrotnego i szczelność serwa. Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W głowicy od strony grodzi.

Wymień pompę vacum.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.