Skocz do zawartości

BMW E46 318i N42B20A brak kompresji i niskie ciśnienie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sytuacja wygląda następująco:


Mojej E46 zaczynały czasem spadać obroty przy zwalnianiu i po wciśnięciu sprzęgła (np. przy skręcie na skrzyżowaniu).


Ostatnio wyjechałem z garażu, wysiadłem zamknąć drzwi i gdy wsiadłem paliła się kontrolka od poziomu oleju i samochód dosłownie po chwili zgasł (działał łącznie może z minutę).

Próbowałem go odpalić, ale praktycznie nie kręcił, zaholowałem go do mechanika i usłyszałem, że silnik jest do wymiany.

Druga próba, drugi mechanik, podobna diagnoza - brak kompresji na wszystkich cylindrach (max 7 bar, na pozostałych mniej), niskie ciśnienie oleju i błędy vanosów (drugi sprawdzał rozrząd i mówił, że jest okej).

Aktualnie przy próbie odpalenia silnik kręci normalnie jakby chciał odpalić, ale mu brakuje siły, żeby załapać.


Myślicie, że jest jakaś szansa na odratowanie, czy silnik po prostu padł i naprawa jest nieopłacalna finansowo?

Dodam, że jestem zielony w temacie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli jest tak jak piszesz to naprawa jest nieopłacalna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo jest sprzeczności twojego opisu z diagnozą mechaników...

Jak długo miałeś problemy ze spadającymi obrotami?

Miałeś problemy z odpalaniem?

Ile brał oleju?

Wrzuć filmik z odpalania silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.