Skocz do zawartości

m57 286km - ODMA


Qruczy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Panowie,

Piszę z takim pytaniem, jakie są objawy padniętej odmy? Przejrzałem pół internetu, polskiego i zagranicznego. Jedni piszą jedno, drudzy temu zaprzeczają i tak wszędzie.

Pytam dlatego, bo mam trochę oleju w dolocie co mnie zaniepokoiło. Luzu na turbinach nie ma, więc to chyba nie one. W silnikach z dwiema turbinami (konkretnie 286km LCI) ta odma jest jakaś udziwniona względem starszych, tzn, ma tylko jedną komorę bez wkładek i filtrów, tylko membrana. Po odkręceniu korka olejowego na odpalonym, ciepłym silniku nie ma ŻADNEJ różnicy w pracy silnika, unosi się para i korka nie zasysa jak go położę luzem nawet nie ma różnicy w obrotach silnika. Słychać tylko chlupotanie oleju na wałkach :)

Zastanawiałem się nawet nad założeniem tanka - ProVent 200 (znany i polecany w USA) żeby mieć czarno na białym skąd ten olej, ale stwierdziłem, że zapytam jeszcze szanowne grono o pomoc. :)

Pozdrawiam i z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.