Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie,

Piszę z takim pytaniem, jakie są objawy padniętej odmy? Przejrzałem pół internetu, polskiego i zagranicznego. Jedni piszą jedno, drudzy temu zaprzeczają i tak wszędzie.

Pytam dlatego, bo mam trochę oleju w dolocie co mnie zaniepokoiło. Luzu na turbinach nie ma, więc to chyba nie one. W silnikach z dwiema turbinami (konkretnie 286km LCI) ta odma jest jakaś udziwniona względem starszych, tzn, ma tylko jedną komorę bez wkładek i filtrów, tylko membrana. Po odkręceniu korka olejowego na odpalonym, ciepłym silniku nie ma ŻADNEJ różnicy w pracy silnika, unosi się para i korka nie zasysa jak go położę luzem nawet nie ma różnicy w obrotach silnika. Słychać tylko chlupotanie oleju na wałkach :)

Zastanawiałem się nawet nad założeniem tanka - ProVent 200 (znany i polecany w USA) żeby mieć czarno na białym skąd ten olej, ale stwierdziłem, że zapytam jeszcze szanowne grono o pomoc. :)

Pozdrawiam i z góry dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.