Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ciśnieniem paliwa, już po samym odpaleniu auta potrafi zgasnąć po chwili (nie zawsze) jak się zapali drugi raz jest już dobrze.

Ogólnie samochód stracił trochę na mocy i jest trochę mulasty (DPF był czyszczony).

Początkowo wymieniłem filtr paliwa, następnie pompę paliwa w zbiorniku i nic się nie zmieniło. Podłączyłem Delphi i nie ma żadnego błędu odnośnie niskiego ciśnienia paliwa, a jedynie 4C9F-Zawór recyrkulacji gazów wydechowych, wiarygodność -stały w między czasie zająłem się tym błędem, zawór egr wymieniony jak się okazało bez potrzeby(stary egr się otwierał) , zasialnie dochodzi do zaworu egr, elektrozawór sprawny więc nie wiem gdzie leży problem.

Wracając do ciśnienia paliwa sprawdziłem za pomocą Delphi że ciśnienie na rampie jest zbyt niskie w okolicach 264,7-306,6 bar na biegu jałowym, dodam że mam także e87 z takim silnikiem tylko 143KM a nie 177 i tam jest minimum 320bar. Kolega mi podesłał zdjęcie z autodaty odnośnie czujnika ciśnienia w listwie, z danych wynikało ze powinien mieć 4 Om po zmierzeniu miernikiem pokazało 2.40 Om czyli raczej bez wątpliwości jest niesprawny prawda? :think: Co do zaworu ciśnienia paliwa na listwie to miałem problem ze zmierzeniem oporności ponieważ jest tam niewiele miejsca ale wydaje mi się że raczej dość dobrze dotykały bolce z kabla miernika do pinów z zaworu lecz wyglądało to tak ze pokazała się wartość około 2,50 Om po sekundzie lekko ponad 4 Om i nagle 0.00 i już wartość się nie zmieniała. Dodam jeszcze że już od jakiegoś czasu akumulator też przypomina o sobie jak reset godziny i dziennego przebiegu i ogólne niskie napięcie (alternator ładuje dobrze) i tu także moje pytanie czy przez już słaby akumulator mogą występować błędy typu EGR? czy jakiekolwiek błędy? Bardzo proszę o pomoc już walczę z tym jakiś czas za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po rozgrzaniu silnika ciśnienie paliwa powinno wynosić ok. 300 bar.

Gdy auto jest zimne to ciśnienie paliwa wynosi ok. 350 bar na biegu jałowym




Informacja o ciśnieniu w szynie przekazywana jest do sterownika silnika linią sygnałową. Skuteczny sygnał dla ciśnienia w szynie zmienia się w zależności od poziomu ciśnienia. Zakres pomiarowy ok. 0,5 - 4,5 V odpowiada ciśnieniu w szynie od 0 kPa (0 bar) do 180 MPa (1800 bar).




G7qTlMc2




Ja uważam , że masz problem elektryczny. Czujnik jak jest niesprawny to pracuje on z wartością zastępczą. Sprawdź kość, przewody i oraz kość przy komputerze sinika. Może masz korozję na pinach/konektorach lub słaby styk pomiędzy pinem a konektorem ( konektory są za bardzo rozgięte i pin nie ma dobrego kontaktu ).

Opublikowano
Właśnie sprawdziłem kostkę od czujnika, złącza przy komputerze i wszystko wygląda wzorcowo, żadnych wygiętych pinów, korozji pinów czy czegokolwiek.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa.... pomogło :8) więc zostaje jeszcze egr ale nadal nie mam pomysłu na niego.

Auto jedzie normalnie, przyspiesza tak jak należy już nie ma takiej turbo dziury, wiec pod tym wzgledem jest git :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Odświeżam temat ponieważ mam problem ze swoją E61 520d n47 177KM.

Auto zgasło i pokazał się check po odczytaniu błędów wyświetlił się błąd niskie ciśnienia na listwie CR. Teraz pytanie czy to czujnik padł czy może coś innego?

Ja wiem, że nikt z was wróżką nie jest ale może ktoś z was miał podobny przypadek i może coś podpowiedzieć.


Z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.