Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim.

Niestety silnik w moim e39 zakończył swój żywot tracąc kompresję na 3 cylindrze. Jako ze silnik nie był w super kondycji zamiast bawić się w jego remontowanie przymierzam się do zmiany go na 2.8. I tu pojawia mi się parę pytań. Czy oprócz silnika z komputerem potrzebne będzie coś jeszcze? Z tego co udało mi się sprawdzić do wymiany będzie też wał napędowy i dyferencjał z powodu innych przełożeń - jeśli się mylę to mnie poprawcie. Co ze skrzynią biegów? Przepustnica jest taka sama w 2.5 i w 2.8 czy tez do wymiany? Ktoś ma za sobą może taką przekładkę i jest w stanie cos podpowiedzieć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na upartego możesz sam słupek wymienić, do swojego sterownika możesz wgrać mapę przez WinKFP jako uaktualnienie, nie musisz kupować nowego i nie będziesz miał problemu z EWS.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.