Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w temacie . Klakson dZiała ale tylko kiedy kierownica jest skręcona , w różnych pozycjach . Problem chyba tkwi w taśmie kierownicy ( tak przynajmniej wywnioskowałem analizując różne posty) Czy mogę kupić taśmę kierownicy i ja samodzielnie wymienić na zasadzie Plug and Play czy tez muszę oddać auto fachowcowi który będzie musiał dokonać adaptacji ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może cały zestaw manetek kupisz za grosze. Tylko sprawdź wcześniej czy numer części jest taki jak w Twoim aucie.
Opublikowano
Może cały zestaw manetek kupisz za grosze. Tylko sprawdź wcześniej czy numer części jest taki jak w Twoim aucie.

Tak chciałbym zrobić tylko czy przy wymianie tego elementu będzie wymagana jakaś adaptacja/kodowanie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No kodowanie potrzebne i kalibracja kąta skrętu, ale zawsze możesz przerzucić elektronikę, czyli z dwóch zrobić jedno urządzenie. Mnie też to czeka w F20 żony, bo mi przy mocnym skręcie błąd tempomatu wyskakuje. :) Nie pamiętam, jak to dokładnie wygląda, bo robiłem to kiedyś w E90 i F10 chyba. Wiem, że coś tam pokręciłem przy przekładaniu bebechów i miałem problem z prawidłowym poskładaniu tego do kupy. :) Nie bawiłem się wtedy jeszcze zawodowo w tę całą elektronikę, więc w ten sposób ominąłem problem kodowania i kalibracji czujnika kąta skrętu. Od kilku lat przy innej marce pracuję, więc też będe musiał sobie przypomnieć jak tam się to kalibruje, bo kodowanie to akurat nie jest problem. Jak chcesz to wstrzymaj się jeszcze z tym. Ja postaram się ogarnąc to w ciągu najbliższych dwóch tygodni, to Ci dam znać jak najprościej ugryźć temat.
Opublikowano
No kodowanie potrzebne i kalibracja kąta skrętu, ale zawsze możesz przerzucić elektronikę, czyli z dwóch zrobić jedno urządzenie. Mnie też to czeka w F20 żony, bo mi przy mocnym skręcie błąd tempomatu wyskakuje. :) Nie pamiętam, jak to dokładnie wygląda, bo robiłem to kiedyś w E90 i F10 chyba. Wiem, że coś tam pokręciłem przy przekładaniu bebechów i miałem problem z prawidłowym poskładaniu tego do kupy. :) Nie bawiłem się wtedy jeszcze zawodowo w tę całą elektronikę, więc w ten sposób ominąłem problem kodowania i kalibracji czujnika kąta skrętu. Od kilku lat przy innej marce pracuję, więc też będe musiał sobie przypomnieć jak tam się to kalibruje, bo kodowanie to akurat nie jest problem. Jak chcesz to wstrzymaj się jeszcze z tym. Ja postaram się ogarnąc to w ciągu najbliższych dwóch tygodni, to Ci dam znać jak najprościej ugryźć temat.

Super , wielkie dzięki. Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.