Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przychodzę z problemem jak w tytule. Zauważyłem dość mocne masło pod korkiem i w odmie. Zrobiłem trasę 60km w jedną stronę i na drugi dzień powrót no a masło nie znikło. Postawiłem na termostat. Zmienilem go, od razu przeczyscilem odme i ostatnio przejechałem się 20 km (dość dynamicznie)przerwa 30 min i powrót, ale dalej widzę że się skrapla woda w wężu od odmy ten co idzie z pokrywy. W układzie chłodzenia po odpowietrzeniu było lekkie ciśnienie w wężach a po trasie zauwazylem że te ciśnienie jest większe, ale przewodów nie wysadza. Dolny wąż od chłodnicy jest lekko ciepły a górny prawy gorący, tak powinno być ?

Olej to Valvoline 5w40. Robiłem test na UPG i nic nie wykazał. Ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić/zmienić? Nie mam pojęcia czemu po takiej trasie nie wytopi tego masła.


Do tego zauważyłem że przy wolnych obrotach przy 90stopniach płynu z nawiewu wieje lekko ciepłe powietrze tam samo wąż dolny jest chłodnawy a jak dam gazu tak do 2k obrotów to dopiero zaczyna wiać ciepłym i wąż się robi cieplejszy. Czemu tak się dzieje? Tak ma być?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki masz termostat? Jak ten najzimniejszy to góra silnika może się nie dogrzewać tak jak fabryka przewidziała i przez to nie wytapia masła.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Sorki że tak późno ale problem rozwiązany. Był nim korek od chłodnicy, wyglądało na to że się nie otwierał jak by do końca czy coś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.