Skocz do zawartości

dawidqw1

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 m52b28 coupe i e36 m52tub28 sedan.

Osiągnięcia dawidqw1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sorki że tak późno ale problem rozwiązany. Był nim korek od chłodnicy, wyglądało na to że się nie otwierał jak by do końca czy coś.
  2. https://www.fotosik.pl/zdjecie/c773d6297bb27e7c
  3. Witam. Ostatnio wylał mi się amortyzator w gwincie Ta Technix (bardziej podejrzewam że jest to gwint Tuning art). Ma ktoś może jakieś dojścia w hurtowniach albo przerabiał temat i pomógłby dobrać jakiś wkład? Nie mogę znaleźć nic pasującego. Oczywiście nie szukam wkładów po 200 zł za sztukę jak nowy gwint kosztuje 500 zł. W załączniku wymiary wkładu (delikatnie mogą nie różnić, zawsze coś się dopasuję, ważne aby średnica gwintu na ladze była m12) . https://www.fotosik.pl/zdjecie/c773d6297bb27e7c
  4. Witam. Przychodzę z problemem jak w tytule. Zauważyłem dość mocne masło pod korkiem i w odmie. Zrobiłem trasę 60km w jedną stronę i na drugi dzień powrót no a masło nie znikło. Postawiłem na termostat. Zmienilem go, od razu przeczyscilem odme i ostatnio przejechałem się 20 km (dość dynamicznie)przerwa 30 min i powrót, ale dalej widzę że się skrapla woda w wężu od odmy ten co idzie z pokrywy. W układzie chłodzenia po odpowietrzeniu było lekkie ciśnienie w wężach a po trasie zauwazylem że te ciśnienie jest większe, ale przewodów nie wysadza. Dolny wąż od chłodnicy jest lekko ciepły a górny prawy gorący, tak powinno być ? Olej to Valvoline 5w40. Robiłem test na UPG i nic nie wykazał. Ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić/zmienić? Nie mam pojęcia czemu po takiej trasie nie wytopi tego masła. Do tego zauważyłem że przy wolnych obrotach przy 90stopniach płynu z nawiewu wieje lekko ciepłe powietrze tam samo wąż dolny jest chłodnawy a jak dam gazu tak do 2k obrotów to dopiero zaczyna wiać ciepłym i wąż się robi cieplejszy. Czemu tak się dzieje? Tak ma być?
  5. Witam. Borykam się z brakiem mocy w m50b20. Na zimnym obroty zbytnio nie falują, chodzi w miarę ok, natomiast na rozgrzanym zaczyna sporo falować potrafi zgasnąć przy puszczeniu gazu, jest strasznie ospały na pedał gazu, obroty wolno się wkręcają. Odpiąłem przepływomierz i trochę lepiej chodził, był troszkę żwawszy. Następnie na odpalonym postanowiłem odpiąć czujnik wału po czym silnik od razu zgasł, natomiast po odpięciu kostki czujnika wałka ( w zasadzie na szybko odkręciłem czujnik i wyjąłem ze swojego miejsca, ponieważ było łatwiej ) silnik pracował dalej bez żadnych zmian. Na pewno podlewa go paliwem bo czuć benzyną i czasami wystąpiły strzały w dolot, przez co kolektor dolotowy niestety ale nie jest już szczelny bo ma dziurkę, ale podejrzewam, że i z tym nieszczelnym kolektorem powinien i tak lepiej chodzić. Strzał ze sprzęgła na mokrym asfalcie skutkował tym, że chwilę koła boksowały i zaraz łapał trakcję, a gaz w podłogę (oczywiście mówię o pierwszym biegu). Wymieniać ten czujnik wałka w ciemno i przepływomierz ? Czy lepiej jednak pierw podpiąć pod komputer?
  6. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam. Zwaliłem skrzynie ponieważ wysprzęglik wypluł tłoczek i sworzeń wypadł z niego (nie wiem jakim sposobem kupiłem tak już samochód). Chcąc złożyć wszystko zobaczyłem, że nic nie trzyma łapy i można ją obracać. Poszukałem w necie i wychodzi na to, że z jednej strony w łapę wchodzi wysprzęglik a z drugiej taki trzpień kulisty, którego u mnie nie ma, zostały tylko 3 sprężynki które trzymały trzpień i łapę. Macie jakieś patenty na to, co by można było zrobić, żeby to normalnie chodziło? Czy po prostu kupić taki trzpień ? ale też bym chciał to zrobić tak, żeby nie rozbierać więcej skrzyni, a deptania sprzęgła może się trochę zdarzyć :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.