Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć i czołem!

Czy jest ktoś z Was spotkał się z takim problemem z jakim ja obecnie się borykam?


Po krótce opis sytuacji:

Po sprzątaniu samochodu plus myciu wróciłem pod dom. Godzinę później już nie odpalił :(


Nie było żadnych ostatnio problemów za wyjątkiem akumulatora, który tydzień wcześniej krzyczał że jest rozładowany.

Podłączyłem go, naładowałem i problem został rozwiązany. Jest org z 2009r więc myślałem również o wymianie, lecz udało się go naładować i trzyma 12.10 V (ładowałem ładowarką NOCO Genius z trybem AGM).


Przechodząc do sedna:

Nie ma komunikacji z ECU przy użyciu BTool + VGate ICar (można łączyć się z innymi modułami ale z ECU jest brak odpowiedzi),

Auto kręci dopiero po kilku wciśnięciach przycisku Start, lecz nie odpala,

Słychać dosyć głośną i ciągłą pracę pompy paliwa w baku,

Błędy takie jak na zdjęciu,


Co juz sprawdziłem:

Sprawdziłem/wymieniłem niebieski przekaźnik: 61366915327 (bez żadnego skutku),

Odpinałem klemę IBS /odpinałem aku na kilka godzin (bez skutku),

Bezpieczniki sprawdzone,



Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub przerabiał temat, bardzo proszę o pomoc.



JOXKxc9.jpg

ktTG9AX.jpg

Opublikowano

Znalazłem prawdopodobnie przyczynę.

Woda w otworze na szeroką wtyczkę do DDE i zaśniedziałe piny.

Do tego DDE nie daje znaku życia.


Dla potomnych :)

Wymiana DDE + klonowanie rozwiązało problem.

Uszczelniłem jak mogłem skrzynkę gdzie siedzi DDE, jeździć obserwować!


MfOnPQD.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.