Skocz do zawartości

arkovsky

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arkovsky

  • Urodziny 2 Sierpnia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91, 2009, N47D20C
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia arkovsky

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Możliwe ze przyczyną jest odma. To już najlepiej jeśli ogarnie osoba, która ma odpowiednie narzędzia by to zweryfikować. Odma jest wbudowana w pokrywę silnika wiec nie jest to łatwy temat (wymiana membrany ze sprężynką nie wystarczy).
  2. na 90% obstawiam nieszczelny dolot. Częsta przypadłość w bmw. Do tego trzeba zerknąć na korekty wtrysków. Jeśli są niepokojąco duże trzeba je wziąć na stół do jakiegoś serwisu np Bosh'a i niech zrobią testy.
  3. Dźwięk łańcucha rozrządu jest specyficzny. U Ciebie obstawiam łożyska i rolki na osprzęcie do tego musisz zerknąć na koło alternatora. Wymiana wszystkich kół, napinacza i ogarnięcie alternatora robi naprawdę dużo jeśli chodzi o dźwięk silnika. Sam się przekonałem, wymieniłem wszystko co jest z przodu, łącznie z pompą wody. Silnik działa dużo dużo ciszej.
  4. Znalazłem prawdopodobnie przyczynę. Woda w otworze na szeroką wtyczkę do DDE i zaśniedziałe piny. Do tego DDE nie daje znaku życia. Dla potomnych :) Wymiana DDE + klonowanie rozwiązało problem. Uszczelniłem jak mogłem skrzynkę gdzie siedzi DDE, jeździć obserwować!
  5. Cześć i czołem! Czy jest ktoś z Was spotkał się z takim problemem z jakim ja obecnie się borykam? Po krótce opis sytuacji: Po sprzątaniu samochodu plus myciu wróciłem pod dom. Godzinę później już nie odpalił :( Nie było żadnych ostatnio problemów za wyjątkiem akumulatora, który tydzień wcześniej krzyczał że jest rozładowany. Podłączyłem go, naładowałem i problem został rozwiązany. Jest org z 2009r więc myślałem również o wymianie, lecz udało się go naładować i trzyma 12.10 V (ładowałem ładowarką NOCO Genius z trybem AGM). Przechodząc do sedna: Nie ma komunikacji z ECU przy użyciu BTool + VGate ICar (można łączyć się z innymi modułami ale z ECU jest brak odpowiedzi), Auto kręci dopiero po kilku wciśnięciach przycisku Start, lecz nie odpala, Słychać dosyć głośną i ciągłą pracę pompy paliwa w baku, Błędy takie jak na zdjęciu, Co juz sprawdziłem: Sprawdziłem/wymieniłem niebieski przekaźnik: 61366915327 (bez żadnego skutku), Odpinałem klemę IBS /odpinałem aku na kilka godzin (bez skutku), Bezpieczniki sprawdzone, Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub przerabiał temat, bardzo proszę o pomoc.
  6. Witajcie. Od tygodnia pojawił się problem w moim e91. Przy jeździe na biegu 1,2,3,5,6 występuje bardzo nieprzyjemny hałas - brzmi jak jakiś traktor. Nie ma znaczenia prędkość, jedynie na 4 biegu jest totalna cisza i samochód jeździ bez żadnego nieprzyjemnego dźwięku. W tym samym czasie zaczęło 'klepać' koło dwumasowe (gdy wciskam sprzęgło dźwięk zanika). Możliwe że przypadek że jeden i drugi element się zużył. Może miał ktoś taki problem jak ja? A może to jednak nie uszkodzona skrzynia biegów? (to moja diagnoza, możliwe że nie trafiona) 2009 LCI 143KM n47d20c
  7. Jeszeli wykonałeś reset adaptacji filtra(adaptacje nowego filtra DPF) to dlaczego się dziwisz ze pokazuje 0g popiołu? System dostał informacje ze DPF został wymieniony na nowy.
  8. Jeśli chodzi o ilość popiołu to u mnie jest już powyżej 58g. Do wymianty dfp według ecu pozostało poniżej 15 000. Aktualny przebieg w moim e91 to ~213 000. A tu test ciśnienia, dobra opcja. Tylko kwestia czy nie za szybko to wszystko działa. Dokładnie mam na myśli próbkowanie (ilość próbek) wartości ciśnienia przy danych obrotach silnika. Błędy z jakimi obecnie się użeram to: (może ktoś miał i pomoże, filtr paliwa ma 10 000km a już wali błędami?) Trochę offtop ale może autor wybaczy ;)
  9. @s3k4t0r Tak wymieniałem czujnik ale jak widać nie potrzebnie :D Jak ktoś będzie potrzebował to mogę odsprzedać :D @pawelgawel Na postoju takie wartości, nareszcie normalny zakres :D Są one dziwne (wartości powtarzają się np 0,96), ale tak jak napisałeś wcześniej może to wynikać z krótkiej pracy silnika. Potestuje przy jakimś dłuższym przejeździe i zobaczymy czy te parametry będą w miarę normalne.
  10. @pawelgawel Czyli nie tylko ja mam problem z tym parametrem :D
  11. Moim skromnym zdaniem, 50zł to bardzo niewiele a aplikacja bardzo dynamicznie się rozwija. Ktoś poświęca swój czas trzeba to docenić. Nie bądźmy 'Januszami' :D :D Ja mogę dodać od siebie że w tej cenie nie znajdziemy nigdzie aplikacji, która tak dobrze działa i ma taką funkcjonalność/wsparcie. Wpięcie u mechanika kosztuje minimum 30 zł, tutaj macie dożywotnio aplikację za 50 zł. Dodając do tego cenę przewodu OBD np z Viakena to wychodzi ~140 za całość.
  12. Ja użytkuje przewód od viakena i tylko taki mogę polecić. @pawelgawel dzisiaj spotkałem się z takim błędem http://i.imgur.com/Wf48b6L.jpg
  13. Mowa o tym czujniku? Jeśli tak to z góry jest przykręcony bodajże do pokrywy zaworów. Do niego jest podłączona wtyczka i wężyk od dpfa. Bez problemu dostaniesz się od góry ;) @pawelgawel Jeśli chodzi o info z przepływki to do diagnostyki się przyda. U mnie po podłączeniu autocoma jest tam jakaś chora wartość, nie wiem czy to wina przepływki czy oprogramowania ;)
  14. Według mnie przydałaby się adaptacja nowego filtra DPF, by skasować błąd 452A. Może dodatkowa zakładka z innymi wartościami typu: - wartość z przepływomierza - wartość z czujnika ciśnienia spalin - ilość paliwa w zbiorniku (bardziej jako bajer) Co do wyglądu aplikacji. Jest mega prosta i pewnie jest to też jej zaleta. Przyjemniej jednak byłoby obserwować parametry w jakiejś tabelce: http://i.imgur.com/6qzphbR.jpg u mnie na telefonie wartości z jednostkami nie są w jednej linii. http://i.imgur.com/vK2Zg1p.jpg W nocy przydałoby się czarne tło w aplikacji. Jakie wartości mieszą się w przedziale normy jeśli chodzi o sadzę, popiół i ciśnienie zwrotne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.