Skocz do zawartości

Do czego wtyczka? Obok filtra kabiny, dmuchawy


luk_byd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Hej,

Fabryczna wtyka, nie podłączona.

Nad osłona nóg pasażera, obok filtra kabiny, obok dmuchawy.


bb.png

aa.png


Ioniser czy wkład zapachowy maja wtyczki3 i 4 pin. Tutaj jest wtyka 10 pin.

Na schematach nie moge znalezc.


Szukam, bo moze latwo o cos doposazyc, albo nie szukac sygnalow gdzies indziej, tylko wziac wlasnie z tej wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Witam.

Szukałem ( kupę czasu :search: ) twojej kości lecz 100% odpowiedzi nie znalazłem. Idąc drogą dedukcji stwierdziłem ,że poszukam jakiej kolwiek informacji odnośnie dodatkowej instalacji elektrycznej pojazdów specjalnych .

Znalazłem tylko jedno zdjęcie z podobną kością jak twoja. Co najgorsze nie można znaleźć jej położenia w instrukcji NewTis.

Dlatego na tą chwilę musisz sprawdzić kolory przewodów na pinach 1,2 i 10 ponieważ tylko te przewody są podane aby potwierdzić czy dobrze trafiłem????


X1185*1B

CUBPNBdZ

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31-530d-tou/wiring-functional-info/supply/supply-auxiliary-control-unit-sec-for-authority-deployment-vehicle/1Vncqwzgc7


- pin nr.1 , kol.przew. czerwony

- pin nr.2 , kol.przew. niebiesko - czerwony

- pin nr.10 , kol.przew. brązowy


Więcej informacji na ten temat nie mogę znaleźć. Nie wiem do czego te przewody idą, co zasilają...?



Nie wiem czy coś ci to pomoże ale znalazłem jeszcze cztery zdjęcia podobne do twoich.......


1VnYMRkiCC


1VnYZGppf3


1VnZ0IJ0Mn


1VnYTvdiDc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam.

Szukałem ( kupę czasu :search: ) twojej kości lecz 100% odpowiedzi nie znalazłem. Idąc drogą dedukcji stwierdziłem ,że poszukam jakiej kolwiek informacji odnośnie dodatkowej instalacji elektrycznej pojazdów specjalnych .

Znalazłem tylko jedno zdjęcie z podobną kością jak twoja. Co najgorsze nie można znaleźć jej położenia w instrukcji NewTis.

Dlatego na tą chwilę musisz sprawdzić kolory przewodów na pinach 1,2 i 10 ponieważ tylko te przewody są podane aby potwierdzić czy dobrze trafiłem????


X1185*1B

CUBPNBdZ

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31-530d-tou/wiring-functional-info/supply/supply-auxiliary-control-unit-sec-for-authority-deployment-vehicle/1Vncqwzgc7


- pin nr.1 , kol.przew. czerwony

- pin nr.2 , kol.przew. niebiesko - czerwony

- pin nr.10 , kol.przew. brązowy


Więcej informacji na ten temat nie mogę znaleźć. Nie wiem do czego te przewody idą, co zasilają...?



Nie wiem czy coś ci to pomoże ale znalazłem jeszcze cztery zdjęcia podobne do twoich.......


1VnYMRkiCC


1VnYZGppf3


1VnZ0IJ0Mn


1VnYTvdiDc

Dzięki Burza1234!


Sam pare dni przeglądałem newtisa i nie znalazłem konkretów.

Obok, (u mnie pusto) wygląda jak złącze Can Terminatora. Patrzałem nawet po G11 i tam też nie znalazłem.

Ale ta wtyczka, jest tam gdzie są atomizery/ionisery - od zapachu, jednak do nich wchodzą płaskie 3-4 pinowe wtyczki.


Kolory sprawdzę i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Fabryczna wtyka, nie podłączona.

Nad osłona nóg pasażera, obok filtra kabiny, obok dmuchawy.


bb.png

aa.png


Ioniser czy wkład zapachowy maja wtyczki3 i 4 pin. Tutaj jest wtyka 10 pin.

Na schematach nie moge znalezc.


Szukam, bo moze latwo o cos doposazyc, albo nie szukac sygnalow gdzies indziej, tylko wziac wlasnie z tej wtyczki

 

Trochę z inne baczki. Od czego jest ten gumowy biały wężyk wchodzący do klapki obudowy filtra kabinowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wyglada podobnie jak w F11 .

Ja u siebie to wyjmowałem i uważam , że jest to odprowadzenie wody z odbudowy filtra kabinowego .

Ewentualne odprowadzanie wody ponieważ nie powinno jej tam być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


Znalazłem filmik na yt który przedstawia że tym wężykiem można odgrzybić parownik. Ile w tym prawdy i czy takie coś nie uszkodzi elektroniki ?

No tak, tamtędy odgrzybia się parownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moim zdaniem jest to odpływ wody z obudowy filtra kabinowego.

On rzeczywiście aplikuje piankę do komory gdzie jest parownik ale czy ta piana podejdzie do góry aby pokryć całą chłodnice?

Prawidłowo powinno się aplikować piankę przez otwory które widać po wyjęciu filtrów przeciwpyłowych . Należy na sztywnym pręcie rozprowadzić środek grzybobójczy po całej chłodnicy. Są dwa filtry przeciwpyłowe, jeden otwór umożliwia dostęp do parownika od strony silnika , drugi od strony radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.