Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
róznica jest znaczna niby pare koni ale czuć fest miałem kiedyś dwie E 34 530i i 535i oczywiście w jednym czasie 535i mam do dzisiaj, 530i sprzedałem była znacznie słabsza chociaż motory w oby dwóch były w dobrej kondycji 530i M30 robili tylko 2 lata o czymś to musi świadczyć, niesprawdziła sie raczej. chociaż E 32 z tym motorem robili dłużej niewiadimo o co chodzi do końca
BMW sie nie psuje
Opublikowano

hmm 530 produkowali krotko poniewaz nie miala wogole sensu w e34

malo sie kto decydowal na 530 o mocy 188ps tansza byla 525 o mocy 170ps nie wielka przeciez roznica na papierze i drozsza 535 wiekszosc ludzi wlasnie brali te 2 wresji silnikowe a kiedy weszla do produkcji 525 M50 o mocy 192ps i 520 M50 o mocy 150ps zaprzestali produkowac 530 bo wogole juz nie milo to sensu. W E32 produkowali ten silnik do konca poprostu byla to najslabsza jednostka ktora calkiem dobrze radzi sobie w E32 :mrgreen:

 

EDIT

530 produkowali od 1987 do 1990 wiec nie dwa a cztery lata :mrgreen:

moje modele
Opublikowano
hmm 530 produkowali krotko poniewaz nie miala wogole sensu w e34

malo sie kto decydowal na 530 o mocy 188ps tansza byla 525 o mocy 170ps nie wielka przeciez roznica na papierze i drozsza 535 wiekszosc ludzi wlasnie brali te 2 wresji silnikowe a kiedy weszla do produkcji 525 M50 o mocy 192ps i 520 M50 o mocy 150ps zaprzestali produkowac 530 bo wogole juz nie milo to sensu. W E32 produkowali ten silnik do konca poprostu byla to najslabsza jednostka ktora calkiem dobrze radzi sobie w E32 :mrgreen:

 

EDIT

530 produkowali od 1987 do 1990 wiec nie dwa a cztery lata :mrgreen:

 

A nie przypadkiem od 1988...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
tak, ale ja chce go wlozyc do e 30 a mam 3,0 z calym osprzetem za rozsadna cene i chyba przy tym zostane. pozdrawiam

 

Zmieści się ja teraz do E30 wkładam 3l z E46 z 2001r. 231 KM, zajefajnie to jeździ :mrgreen:

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano

wg moich danych to w E34 530 szła od 02/88 do 03/90 ....

a tu testy 530, 535, 730,735 manual z 1988 roku - testujacy - Auto Motor und Sport (żródło- AMS Jahrbuch '89) :

530i -

Masa - 1601 kg

0 - 80 km/h 6,1 s

0 - 100 km/h 8,8 s

0 - 120 km/h 12,4 s

0 - 140 km/h 16,8 s

0 - 160 km/h 22,9 s

0 - 180 km/h 31,8 s

 

400 m 16,2 s

1 km 29,8 s

Vmax 225 km/h

Spalanie w tescie - 13,8 l/100 km

 

535i -

Masa - 1620 kg

0 - 80 km/h 5,5 s

0 - 100 km/h 7,9 s

0 - 120 km/h 11,0 s

0 - 160 km/h 20,1 s

0 - 200 km/h 38,1 s

 

400 m 15,6 s

1 km 28,6 s

Vmax 237 km/h

Spalanie w tescie - 13,4 l/100 km

 

730i

Masa- 1726 kg

0 - 80 km/h 6,3 s

0 - 100 km/h 9,2 s

0 - 120 km/h 13,0 s

0 - 140 km/h 17,6 s

0 - 160 km/h 24,5 s

0 - 180 km/h 35,2 s

 

400 m 16,5 s

1 km 30,2 s

Vmax 223 km/h

Spalanie w tescie - 14,1 l/100 km

 

735i

Masa- 1790 kg

0 - 80 km/h 5,9 s

0 - 100 km/h 8,4 s

0 - 120 km/h 11,9 s

0 - 140 km/h 16,2 s

0 - 160 km/h 22,1 s

0 - 180 km/h 30,7 s

 

400 m 16,0 s

1 km 29,4 s

Vmax 229 km/h

Spalanie w tescie 13,9 l/100 km

 

widac wyraznie ,ze z tej ekipy najlepiej idzie i najmniej pali 535i :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.