Skocz do zawartości

BMW 3 GT 320i Lublin WBA8X31070G442793


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!


Jestem nowy na tym Forum i po raz pierwszy planuję zakup BMW :).


Chciałbym zapytać na wszelki wypadek Kolegów z Forum o auto, które upatrzyłem:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-3gt-2-0i-184km-navi-xenon-69000-vat-salon-pl-f-vat-23-gwarancja-ID6Erb1b.html#gallery-open


Jest to BMW 3 GT z silnikiem 2.0 benzyna. Auto z salonu PL, przebieg i wyposażenie są dla mnie akceptowalne. Miało jakąś szkodę w bok.

Auto samo w sobie bardzo mi pasuje. Chciałbym zapytać Kolegów czy wiecie może coś, co może uchronić przed zakupem egzemplarza z jakąś istotną wadą?


Pozdrawiam wszystkich i dziękuję!

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok! Dzięki! Może dlatego cena niższa. Nigdy nie jeździłem automatem. Jakoś bardzo mi nie zależy. Może koszty eksploatacji będą niższe?

Szkoda, że nie ma podgrzewanych siedzeń.

Bardzo mi za to zależy na zwiększeniu mocy. Zdaje się, że jest potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto nie ma wyposażenia.

 


Wyposazenie nie jezdzi :mrgreen:

Automat w dieslu bezwzglednie ale tu jest benzynka i niezle zestopniowana skrzynka

Nie odrzucalbym tego auta od razu tylko zweryfikowalbym stan bo jakas przecierka tam byla


tapatalk

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo dziękuję za wskazówki! Jestem nowy na Forum (wcześniej forum Ford) i widzę, że dzięki społeczności można się zakochać w BMW :).

Jaki jest potencjał tego silnika. Widziałem różne reklamy, 250-280 KM, ale może to bajki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od kupna raportu.

 

Bezwzględnie! :cool2:

 

Ta 184KM to słabo jeździ

 

Delikatnie podkręcona już nieźle, kosztuje to grosze. Manual wytrzyma dużo więcej.

Wiem że życie zaczyna się od x640d :mrgreen: ale takie GT jest całkiem sympatyczne na pierwsze auto.


tapatalk

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wolałbym automat, ale auto ma być na co najmniej kilka lat i liczę, że manual będzie kosztował mniej.

Tak nie jest. To nie jest Audi !

BMW ma automat ZF, który ma tylko jedną DROBNĄ wadę - wymaga dopłaty w salonie - nawet nie napiszę, że i tak dopłata do automatu jest sporo mniejsza niż to co ta skrzynia daje użytkownikowi.


Oczywiście automat w BMW prawidłowo serwisowany (zwyczajna okresowa wymiana oleju i filtromiski) kosztuje w ogólnym rozrachunku mniej niż wymiana sprzęgła w manualu.

Automat jest gładki, delikatny, szybki, ma 8 biegów, duży moment i moc oraz chiptuning znosi z godnością, ma mądry tryb manualny.

Ja nie potrafię wymyślić jednej konkurencji w której manual w BMW ma przewagę.

To dlatego automat BMW jest tak pożądany na rynku, a tylko ludzie nierozeznani w marce BMW mogą jeszcze pomyśleć o manualu.


A rynek to wie - auta używane tej marki z automatem uzyskują wyższe kwoty transakcyjne i o wiele szybciej się sprzedają.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.