Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!


Wpadłem na ciekawy problem. Ostatnio wymieniałem dyfer, bo mój umarł całkowicie. Oryginalne przełożenie było 3,38, natomist założyłem 3,23 zapewniany przez forumowiczów że nie będzie problemu. Po zmianie wariuje ABS i ESP. Podczas jakiejkolwiek jazdy zaczyna coś "klikać" z przodu i z tyłu (pewnie hamulce), nie da się praktycznie jechać. Stało się to po przejechaniu +\- 10km od bramy mechanika. Pierwsza diagnoza - czujniki ABS i koronki. Poprosiłem mechanika o sprawdzenie, podobno są w nienagannym stanie. Sprawdził też komputerem że tylnia oś przekłamuje o 15km/h. Żadnych błędów na komputer nie rzuca.

Co tu się mogło stać? Powinienem założyć oryginalne przełożenie dyfra?

Opublikowano
Zrobiłem. Przy wyłączonej trakcji nie wywala błędu, ale jak ją włączę nadal świruje, nie da się jechać. Ale znalazlem przyczynę. W dyfrze jest szpera :D Sprzedajacy mi o tym nie powiedział i się głowię czemu tak jest. Nowy dyfer już zamówiony ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.