Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie od początku nabycia auta mam problem ze wskazówką poziomu paliwa, dałem auto do mechanika, wymienili mi pompę paliwa wraz z prawym czujnikiem (pływakiem) i odpowietrzyli zbiornik. Lecz po wyjeździe z warsztatu problem dalej występował więc zakupiłem również lewy czujnik (pływak) już używany ale podobno sprawny. Lecz i to nie pomogło tankuje do pełna i wskazówka albo z poziomu 1/1 się w ogóle nie rusza albo spada dosłownie o parę milimetrów. Moje pytanie co powinienem jeszcze wymienić i czy ktoś jeszcze miał taki problem.

Moje BMW to E90 n47 (177km) 2008r

Opublikowano

Może ten podobno sprawny, jednak nie jest sprawny?

Sprawdź sobie w testach zegarów przy zatankowaniu na full czy wskazania na obu plywakach sa takie same.


U mnie wyszlo, ze lewy nie domaga, wymieniłem na nowkę i jest :cool2:

Opublikowano
Dałem auto do elektryka w ten weekend pod względem tego zegara i wyskakującego czeka od oleju, lewego postojowego i spryskiwaczy powiedział jedynie, że może to być moduł FRM i trzeba wracać do fabryki bo oleju auto ma, światło też jak się włączy i wyłączy to normalnie działa i płyn do spryski też jest. Na kompie też pokazywał że 24 błędy siedzą w tym 3 świece gdzie miałem wymieniane jakieś 2 miesiące temu ale mówił, że mogą być źle pod wzgledem napięcia dopasowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.