Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim,

mam następujący problem z e46. Po wymianie rozrusznika samochód kręci, ale nie odpala, nie idzie iskra.

Zostały sprawdzone/zrobione następujące rzeczy:

- słychać pompę po przekręceniu kluczyka na zapłon, ciśnienie na listwie jest

- rozrusznik sprawnie kręci tzn. słychać że silnik się obraca i czuć

- wszystkie bezpieczniki w skrzynce przy DME jak i w schowku zostały sprawdzone, żaden nie jest spalony

- w INPIE brak błędów, jedyne co zauważyłem to błąd EWS, był przez chwile słaby akumulator, ale po naładowaniu oraz ponownej synchronizacji EWS nie pomogło

- podczas kręcenia silnikiem wyrzuca mnie z INPY, nie wiem czy zawsze tak było

- został wymieniony czujnik położenia wału na VDO, natomiast dodatkowo wymieniłem jeszcze czujniki wałków, te niestety na Valeo, ponieważ VDO/Simens jest niedostępne poza ASO, a inwestowanie w ciemno po 500+zł za czujnik nie ma sensu

- po wyciągnięciu cewki ze świecą zero iskry

- z poziomu INPY mogę połączyć się z EWS i DME bez problemu, EWS nie ma żadnych błędów, po włożeniu kluczy wszystko w zakładce status działa poprawnie

- posprawdzane zostały dodatkowo wtyczki od cewek przy DME


Będę wdzięczy za wszelkie pomysły co może powodować problemy z odpaleniem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w sterowniku silnika jakie błędy? Jaki miałeś błąd w EWS?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź jeszcze raz błędy w ews i dme, wykasuj jeśli nadal coś jest i zrób ponownie synchronizację.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dopiero w piątek będę miał ponowny dostęp do samochodu, ale juz parę razy robiłem ponowną synchronizację... Przychodzi Ci może coś innego do głowy co może powodować ten problem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ews jest problemem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyżej, skoro synchronizacja nie daje rady, to posypał się EWS, często tak się dzieje po powolnym rozładowaniu akumulatora. Możesz jeszcze sprawdzić czy w ogóle da się odczytać ISN w module EWS i DME. Najprostrzy sposób to wgrać do sterownika silnika wsad bez EWS i po sprawie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Udało się!

Po naładowaniu akumulatora przez noc, oraz po podłączeniu pod prostownik, po ponownej synchronizacji z EWS udało się. Co ciekawe podczas próby odczytu kodu ISN w module EWS dostaje błąd ISN, zamiast samego kodu.

Dziękuje wszystkim za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.