Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowym posiadaczem BMW e87 120d 2004r. Jest to moje pierwsze auto i dwa dni temu zauwazylem ze cieknie bardzo dużo oleju z samej góry silnika oraz olej znajduje się w płynie chłodniczym, silnik pracuje bardzo równo, nic się nie dziej nic nie stuka nic nie puka, nie kopci, przyspiesza normalnie. I moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego i chciałbym się coś więcej dowiedzieć na ten temat.
Opublikowano

Z samej góry tzn skąd? Z pod głowicy czy z pokrywy zaworów? Zrób jakieś foto to się zobaczy. Wstaw też kod silnika lub 7 ostatnich cyfr vinu to się zobaczy czy masz chłodnicę oleju przy jej uszkodzeniu olej może dostawać się do płynu chłodzącego, są też wersję aut z chłodnicą oleju w skrzyni więc kolejny punkt a tak ogólnie może to być uszkodzenie Uszczelki pod glowicą. Ale powiem Ci, że ja(moja siostra) i jeden kolega z podforum też borykamy się z probelemem oleju w płynie chłodniczym, tylko my mam benzyny N45B16 i nie mamy ani chłodnicy oleju silnika ani skrzyni i wygląda na uszczelkę pod głowicą. Osobiście sprawdzałem kompresję i test CO2 i wszystko ok, więc być może jest uszkodzenie na kanalikach woda/olej jeśli to faktycznie upg ale wszystko na to wskazuje w przypadku tego silnika.

Na przyszłość pisz w temacie typ silnika (jak nakazuje regulamin) wtedy łatwiej pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No przecież ładnie napisał, że to M47 z 2004 roku.
Opublikowano
Okazało się ze silnik jest cały zalany, wahacz z tylu nie był dokręcony przewody przednie do wymiany amortyzatory przód do wymiany i pewnie wiele innych rzeczy do wymiany… Dałem za auto 12tys a okazało się ze muszę włożyć jeszcze więcej bo sprzedawca nie poczuwa się do winy zatajenia wad. Z mojej strony musiał wiedzieć o tym wszystkim i pytanie co teraz zrobic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie jak kupowałeś to auto? Stacha doagnostyczna powinna pokazać cokolwiek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Okazało się ze silnik jest cały zalany, wahacz z tylu nie był dokręcony przewody przednie do wymiany amortyzatory przód do wymiany i pewnie wiele innych rzeczy do wymiany… Dałem za auto 12tys a okazało się ze muszę włożyć jeszcze więcej bo sprzedawca nie poczuwa się do winy zatajenia wad. Z mojej strony musiał wiedzieć o tym wszystkim i pytanie co teraz zrobic.

Tak dokladnie to co sprzedawca zatail? Masz dziure w tloku ktorej nie widziales? To do ciebie nalezy zbadanie stanu technicznego auta. Wszystko o czym piszesz jest widoczne golym okiem. Poza tym, to 18to letnie auto za 12tys....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Należy wsiąść pod uwagę jeszcze chłodnicę oleju , tam też może się mieszać jedno z drugim . Reszta to zużycie eksploatacyjne . Wielu już wymieniało w młodszych amortyzatory i nie tylko .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.