Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oprócz ogólnie komunikowanych modyfikacji związanych z liftingiem iX3 (podsumowanie zmian najlepiej widać na grafikach znajdujących się pod tekstem)


https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0338848EN/the-new-bmw-ix3?language=en


ostatnio wpadł mi w ręce ciekawy artykuł o „ukrytych” modyfikacjach.

Spośród nich jedna wydaje się interesująca - mianowicie mowa jest o poprawie elastyczności. Przyspieszenie 80-120 km/h ma teraz zajmować 2.5s zamiast dotychczasowych 4.1s (co i tak jest doskonałą wartością).

Przyśpieszenie 0-100 km/h pozostaje bez zmian (6.8s), natomiast wydłużył się zasięg WLTP o… 1km :D (z 460 do 461km)


https://topelectricsuv.com/news/bmw/hidden-features-2022-bmw-ix3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

poczekam jak zwiększą zasięg do 1000km y czasem ładowania 15min...

poza tym iX z napędem na tylną oś? serio?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możesz się szybko nie doczekać - BMW na chwilę obecną twierdzi, że zwiększanie zasięgu nie jest dla nich priorytetem i nie mają w planach zasięgów powyżej 600km WLTP… To oficjalne wypowiedzi na dzisiaj, a jak będzie… czas pokaże.


W 15 min. w realu (nie teoretycznie) naładujesz iX3 do 50% na Ionity.


W 30 min. na Ionity do 80%. Powyżej 80 % na ultra szybkich ładowarkach nie ma sensu ładować (chyba, że ktoś akurat ma czas), bo krzywa ładowania spada z początkowych 150kW do niespełna 50kW z uwagi na ochronę aku.


iX ma napęd xDrive.

W powyższym wątku jest mowa o iX3, które ma napęd RWD.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W sumie chyba najciekawsza zmiana to nowa wersja iDrive. O ile się nie mylę, to jest to samo, co w iX. A to jest już potencjalnie Autonomy Level 3 (po zatwierdzeniu).

Poza tym nowy kształt tylnych lamp, nowy pas przedni, usunięcie niebieskich wstawek, a w środku większy wyświetlacz. No i reflektory laserowe w opcji - tylko co z tego, jak nie można ich obecnie zamówić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wstawki niebieskie zostały :) można je zamówić lub nie...


Systemy asystujące faktycznie są w najnowszej wersji (zresztą już preLCI iX3 jest w czołówce - wklejałem link w wątku o testach systemów asystujących robionych przez ADAC).

Ale… to nie ma nic wspólnego z iDrive :D

Tzn. ma tyle, że przez interfejs iDrive ustawiasz, ale „logika” systemów asystujących tkwi gdzie indziej - głównie w module SAS, który oczywiście współpracuje z najnowszą wersją KAFAS (to kamera pod lusterkiem w przedniej szybie, w G01/08 występuje w wersji „stereo” czyli są dwie kamery) plus z całym szeregiem komputerów sterujących radarami (ACC - główny radar w przednim zderzaku, wykorzystywany także przez tempomat adaptacyjny oraz RSR/RSL - cztery radary boczne, niewidoczne bo ukryte pod poszyciem zderzaka; z przodu po bokach pod reflektorami, z tyłu po bokach pod lampami).


d0b6862b4f2c5.png


c6882be589e9e.png

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.