Skocz do zawartości

Drgania na biegu jałowym 328i n20


oczko98

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Drgania/wibracje tylko i wyłącznie na biegu jałowym (N, D/R na hamulcu), podczas jazdy nic kompletnie nie czuć.

Wymienione świece, sprawdzone cewki, obie poduchy silnika.

Co jeszcze może być? Czy w iście sprawdzę jakoś wypadanie zapłonu czy tylko i wyłącznie przez logi?

BMW f30 328i 2012r automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Cześć,

Wracając do tematu, poduszki silnika tez wymieniłem.

Jednak poszperałem trochę w ista i wyszedł u mnie wypadający zapłon (na biegu jałowym [N], gdy przytrzymam np. 2tyś obrotów). Po chwili wartości wracają do normalnych (0.00).

Powoduje to drgania np. Na postoju. Sprawdzane w live data ista.

Usunąłem adaptacje wtrysków w ista i nie ma zaniku zapłonu, ale drgania nadal pozostały.

Wymienione świece niedawno.

Gdzie szukać przyczyny? Cewki, maf, map sensor podmienione z innej sprawniej n20. Żadnej poprawy czyli

Moje musza być sprawne.

Nie ma błędu wypadającego zapłonu.


Dzisiaj chce wykręcić świece i zobaczyć ich stan, czy żadna nie jest mocniej przypalona. Przy okazji oczyszczę gniazda preparatem xado. Co mógłbym jeszcze sprawdzić?

Wartosci wtrysków skaczą u mnie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć jakie powinny być prawidłowe w n20.


BMW f30 328i n20 automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.