Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


3 lata temu kupiona była nowa oryginalna(!) pompa progowa. Rok temu wymieniłem przewody paliwowe na miedziane i część gumowych.

2 dni temu żona zaparkowała pod Lidlem i już nie odpaliła. Wyszedłem z pracy, pojechałem pod Lidla, przekręciłem kluczyk i nie słyszałem by pompa progowa działała.

Podniosłem auto, położyłem się na śniegu, odkręciłem plastiki, stuknąłem drewnianym trzonkiem w pompę i ożyła!

Wczoraj wieczorem to samo...


Pomyślałem że to może przez to że miałem letnie paliwo i że 2 dni temu włączyłem bezpiecznik od nagrzewacza.


Dotankowałem więc paliwa zimowego, wyjąłem bezpiecznik od nagrzewacza i dziś rano auto odpaliło bez problemu.


Czy jest jakiś sposób by bardziej dokładnie zdiagnozować dlaczego pompa progowa się zawiesza?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oryginalne pompy były robione kiedyś przez Pierburga, a teraz podobno już tak nie jest. Ja używam Magneti Marelli czwarty rok zaraz będzie i zrobione 50k km. Jedyna wada to, że jest głośna, ale przynajmniej wiadomo, ze działa :D Kosz 1/3 ceny tej oryginalnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.