Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam bmw E91 2005r. 2.0d 163km.Od pewnego czasu mam problem z rozładowującym się akumulatorem. Spowodowanym tym że auto się nie usypia. Po zamknięciu auta i odczekaniu wszystko gaśnie, mija około 3 minut i podświetla się przycisk start/stop, startuje procedura nastawu turbiny i coś brzęczy w okolicach egr (czyli standardowa procedura przed zapaleniem auta) w tym momencie pobór prądu jest w okolicach 3A ten proces trwa około minuty po czym wszystko gaśnie a auto się usypia (pobór prądu spada do 0) i ponownie startuje i tak w kółko aż do rozładowania akumulatora. proszę o pomoc ręce mi opadają. Rzeczy które sprawdziłem: wyciągnełem wszystkie bezpieczniki z skrzynki znajdującej się za schowkiem ( brak efetu, dalej pobór 3A) odłączyłem wszystkie wtyczki w desce rozdzielczej (licznik, radio, przycisk start, moduł świateł i sąsiadujący z nim inny moduł, odłączone grzane fotele. Brak poprawy. Pod maską odłączyłem nastawnik turbo i egr ( to spowodowało spadek poboru prądu do 2,5A, ale to po prostu z powodu nie pracującego nastawnika, powodem poboru prądu jest fakt że cały czas coś wzbudza auto)

Błędów w komputerze praktycznie brak, jedynie błąd tylnej szyby i prawego światła pozycyjnego

Nie mam już pomysłu i nerwów więc proszę o pomoc

Opublikowano

Miałem taką sytuację gdy padał czujnik zamknięcia drzwi.

Pół biedy gdyby był uszkodzony całkowicie i cały czas sygnalizował drzwi otwarte lub zamknięte. Niestety w przypadkowych chwilach symulował zamknięcie drzwi a za chwile otwarcie… W ten sposób samochód się nie usypiał i po wekendzie już aku był rozładowany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e91 jest jeszcze guzik otwarcia tylnej szyby, koroduja i robia zwarcie. Odlacz go. Wtyczka jest pod oslona. Kolejny potencjalny winowajca to czujnik otwarcia maski, na podszybiu, odlacz go.
Opublikowano
Dziś wieczorem zabiorę się za sprawdzenie drzwi i kapy. Zastanawiające jest że odłączenie bezpieczników, modułów świateł i casa nie przyniosło żadnych efektów. Pobór prądu zmniejsza się jedynie o 1,5a po odłączeniu licznika, nastawnika turbo i EGR. Ale widać że to są tylko elementy wykonawcze, a jakiś inny nadrzędny powód próbuje co chwilę wzbudzać te urządzenia. Ale nie ma co gdybać dziś wieczorem zabieram się za drzwi i klapę bagażnika. Miejmy nadzieję że coś uda mi się znaleźć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To raczej na pewno idz do klapy, moduly ktore odlaczales nie steruja nia, tak samo bezpieczniki. Od tego jest jbe czyli modul komfortu.
Opublikowano

Problem rozwiązany :))) uffff 3 wieczory kabelologi a okazała się uszkodzona taka pierdoła . Rozpiełem z elektryki Całe wnętrze auta, i to znajdowało się pod maską. Nie przyniosło to efektu. A winowajcą okazała się przecięta wiązka kabli w klapie bagażnika, wydawałoby się że to nie powinno mieć nic wspólnego, ale przez zwarcie cały czas pobudzało auto. (Co najdziwniejsze w klapie wszystkie światła i zamek działały) więc teoretycznie klapa nie była podejrzana o taką awarie. Dziękuję za pomoc .


Ps. Tak przy okazji została ostatnia mała usterka w tym aucie.. prawe tylne światło postojowe nie świeci zamiast niego świeci się połową mocy światło stopu (wiadomo auto sygnalizuje w ten sposób problem z światłem pozycyjnym ) oczywiście żarówka wymieniona. Sprawdzone kable i nie dochodzi napięcie na postojowke. Czytałem gdzieś że jeżeli awaria występowała bardzo długo (auto już kupiłem w takim stanie, więc nie wiem ile tak jeździło) to komputer potrafi na stałe zablokować uszkodzone światło. I o to moje pytanie czy za pomoca Chińskiego delphie jestem w stanie odblokować te światło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.