Skocz do zawartości

Problem z elektryka w e90


Pluss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich tak jak w temacie wystąpił u mnie problem z elektryką.

Problem wygląda tak ze gdy po dłuższym postoju kilku godzinnym wsiądę i przejade około +- 10km wszystko jest ok ale puziniej zaczynają się problemy co jakiś czas nagle na sekunde dwie zegary na desce spadają do zera odrazu wyświetlają się błędy ABS DTC wylacza sie nawigacja nadmuch oraz przygasają światła w samochodzie po sekundzie dwuch przestaje ale przy próbie przyspieszenia problem sie nasila zegary caly czas skaczą góra duł nawigacja nie działa tak samo nadmuch szaleje oraz skrzynia czasami wchodzi w tryb awaryjny a samochodem szarpie. Gdy sie zatrzymam zgaszę silnik wyciagne kluczyk wszystko wraca do normy ale gdy tylko przyspiesze problem pojawia się znowu utrzymując samochód na obrotach między 1500 a 2000 jest w miarę spokojnie szukałem na forum i w intenecie rozwiązania wymieniłem caly alternator sprawdziłem 3 akumulatory i wyczyściłem kabel masowy łączący silnik z karoseria sprawdziłem tez klemy na akumulatory ale wszystko było ok, nic nie pomogło. Sprawdzałem napiecie podczas jazdy i gdy pojawiały się te objawy napiecie wzrastało do 18-20v i gdy ustępowały po tych kilku sekundach wracało do normy czasami tez wyskakiwał błąd o zle podłączonym akumulatoze oraz po zatrzymaniu się ale nie gasząc silnika widać jak obroty lekko falują na obrotomierzu.

Pacjent to BMW E90 320D z 2005 roku w automacie

Moze ktos miał podobny problem i zna przyczynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
witam! ja miałem podobny problem ze swoją bmw e90 ,przyczyną było skorodowanie ,wykruszenie głownego kabla prądowego który idzie z przodu silnika do tyłu akumulatora i jest przykręcany do nadkola ! koszt nowego kabla 1400 zł ,chciałem zaoszczędzić i mój mechanik mi wytoczył taką bakielitową osłonę i zamontował! wszystko było ok ,ale po pół roku w czasie jazdy znów zaczęły wariować kontrolki ,potem z tyłu auta dym -efekt zwarcie i auto się zapaliło,nie wytrzymała bakielitowa podkładka! także sprawdż stan połączenia tylnie prawe nadkole ,tam jest połączenie kabel czerwony główny prądowy z klemą pirotechniczną !pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.