Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Posiadam 530e z 2017 roku. Od kilku dni usługi zdalne przestały działać :cry: Nie działa otwieranie ani zamykanie auta ze smartfonu, to samo z klaksonem, światłami, czy klimatyzacją. W odpowiedzi dostaję: "Niestety nie można obecnie wykonać wybranego działania. Spróbuj ponownie później." Aplikacja się łączy z autem i szczytuje status oraz lokalizuje auta bez problemu. Dodam że usługi zdalne mam wykupione dożywotnio. Aplikację przeinstalowałem i dalej to samo :mad2: . Dodatkowo przywróciłem nawet telefon do ustawień fabrycznych i nic :duh:

Orientuje się ktoś co może być nie tak?

Opublikowano (edytowane)
Być może trzeba w aucie coś zaktualizować. Zadzwoń na infolinię bmw connected Edytowane przez WojtekR9
Opublikowano
wygasł Ci pakiet CONNECTED PACKAGE PLUS. 4 lata tylko ważny.

 

Ale na koncie pokazuje mi że usługi zdalne mam aktywne. Może faktycznie jakiś pakiet się skończył, ale usługi zdalne są aktywne dożywotnio w moim aucie, a nie działają.

Opublikowano

Mailowałem z BMW Connected i oto informacje jakie otrzymałem. Może komuś się kiedyś przyda.

Krok po kroku co zrobić:


W nawiązaniu do Pańskiego zgłoszenia chcielibyśmy Pana poprosić o zalogowanie się do portalu przy użyciu przeglądarki Chrome i o dezaktywowanie i aktywowanie serwisu Usługi Zdalne (używając suwaka). Przypominam o obowiązującej ścieżce dostępu:


Logowanie > symbol człowieka na pasku nawigacyjnym i wybrać: "Moje pojazdy" > "Szczegóły dotyczące pojazdu" > "Ustawienia" > "Usługi zdalne". Prosimy użyć suwaka, aby najpierw dezaktywować, a następnie aktywować usługi zdalne dla Pańskiego BMW.


W drugiej kolejności prosimy udać się do pojazdu. Uprzejmie prosimy o wykonanie próby wyeliminowania usterki, aktywując odpowiednią ścieżkę, na komputerze pokładowym pojazdu:


1. Przejdź do menu ConnectedDrive.

2. Naciśnij przycisk 'Option' na kontrolerze iDrive.

3. Wybierz punkt 'Aktualizacja usług' i poczekaj, aż pojawi się komunikat, że dane zostały przesłane.

5. Naciśnij OK, wyłącz pojazd, zamknij go i pozostaw na około 30 minut w obszarze z dobrym zasięgiem sieci. Zalecane jest wyprowadzenie pojazdu z garażu, spod wiaty lub innego zadaszenia.


Po wykonaniu powyższych kroków uprzejmie proszę o sprawdzenie, czy usługa Usługi Zdalne zaczęła funkcjonować poprawnie.


W moim przypadku to nie pomogło i BMW prosiło abym:


Uprzejmie prosimy o wizytę w wybranym serwisie BMW w celu przeprowadzenia manualnej analizy funkcjonalności samochodu i jego łączności. Zgodnie z zaleceniami zespołu technicznego, serwisant powinien jednorazowe wyłączyć, a następnie ponowne uruchomić urządzenie, aby karta SIM mogła ponownie zostać zarejestrowana w sieci. Po przeprowadzeniu tej operacji dostęp do usług zdalnych będzie zresetowany i powinny one być ponownie dostępne.


Po otrzymaniu tego maila nie miałem czasu na serwis, ponieważ wyjeżdżałem na weekend. Kiedy wróciłem do domu postanowiłem sprawdzić usługi ponownie nim pojadę do serwisu i ku mojemu zdziwieniu znów wszystko działa jak należy :shock: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.