Skocz do zawartości

E60 520i urwane piny sterownika silnika DME


lebron87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pół roku temu dostałam mi się woda do jednej z wtyczek dme i auto nie reagowało na gaz . Swojaxdriga dziwne bo ta puszka jest szczelna.wyczyściłem wszytko i wysuszylem po ponownym podpięciu i przegazowaniu na wszystkich biegach wszytko wróciło do normy. Niestety teraz pojawił się ten sam problem znów wysuszylem i auto zaczęło dzialac jednak za tydzień znów to samo z tym że tym razem urwały się piny i nie mam 3 w tym jednego bardzo ważnego od wtryskiwacza jednego z cylindrów.teraz po wysuszeniu auto reaguje na gaz ale ewidetnie nie pali na ten cylinder. Czy zna ktoś speców od lutowania tych pinów?

Nowy używany sterownik dme gdy zakupie to ile kosztuje kodowanie mniej więcej?

I czy można jeździć na 5 cylindrach? Jeżeli tak to czy odłączyć ten 1 wtryskiwacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś gdzie znajduje się wtyczki od wtryskiwwczy w moim modelu?


Jescze jedno pytanie mam tutaj obok siebie używany sterownik sprawny z tego samego silnika tylko inny numer części bo zastąpil on mój ale na reolen piszą że pasuje. Czy jak podjadę i przełoże na chwilę bez kodowania to nic się nie popsuje? Czy mogę od tak na miejscu przełożyć w celu sprawdzenia czy nowy używany sterownik będzie ok i czy mi się całe auto przez to nie popie...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.