Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć posiadam e39 z 3.0 d z 2000r i miałem taki problem ze złe pokazywał mi wskaźnik paliwa przeć co wyjeździłem do zera , jakiś czas było dobrze wszystko aż pewnego dnia po przejechaniu jakiś 200m zaczęła dymić na biało i trząść się silnik i brzmiało jakby ktoś kluczem walił w metal, stwierdziłem ze to wtryski , okazało się były na nich opiłki także zakupiłem już „nowe” jednakże przed ich wsadzeniem chce przepłukać jeszcze układ paliwowy , bak już ściągnąłem i przepłukalem muszę kupić jeszcze nowa pompkę bo złamałem wężyk . I teraz pytanie czy zalecacie coś jeszcze przed założeniem nowych wtrysków i czy to mogło być coś jeszcze czy dobrze szukam problemu ?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Za bakiem masz filtr przecież. Według mnie opiłki to bardziej właśnie z zatartych wtrysków lub pompy CR jeśli pracowała na sucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.