Skocz do zawartości

Brak mocy powyżej 3000 tys. E61 530D 218 km aut. ???


Kondziio86

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem w necie ale nie znalazłem odpowiedz na mojej pytanie mam objawy bardzo dziwne samochód do 3000 tys. ciągnie jak wściekły jak przechodzi obrotomierz przez 3000 obr. jest strasznie zamulony brak mocy jedzie jak bym ciągnął przyczepę ze 2 tony. Obrotomierz ledwo co idzie oraz prędkość tak samo i teraz jest dziwna sytuacja ponieważ kiedy załączy się wypalanie DPF odzyskuje moc i chodzi idealnie powyżej 3 tys. Jeżeli chodzi o DPF to jest pusta puszka nie został jeszcze wprogramowany jeździłem tak rok czasu i wszystko było ok. Układ dolotowy jest szczelny, EGR jest czyściutki, klapki zdemontowane, filtr powietrza i paliwa wymieniony na nowy, termostaty nowe orginalne, odma wymieniona, sterownik świec wymieniony, świece wymienione W impie wyskakuje mi parę błędów.


41BB 41BB Exhaust back pressure sensor

Error counter: 2 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 261592 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 96.30 °C status - Plausibility 3.00 - Abgasgegendruck vor Particle filter 600.61 mbar pressure from particle filter (korrected) 600.61 mbar Charge pressure Actualwert 1004.30 mbar Simulated soot mass in particle filter 5.00 g exhaust volume flow in particle filter 0.00 m^3/h Vehicle speed 0.00 km/h Environment pressure 1004.30 mbar

2. Umweltsatz Mileage 261592 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 48.12 °C status - Plausibility 1.00 - Abgasgegendruck vor Particle filter 590.77 mbar pressure from particle filter (korrected) 590.77 mbar Charge pressure Actualwert 1004.30 mbar Simulated soot mass in particle filter 5.00 g exhaust volume flow in particle filter 0.00 m^3/h Vehicle speed 0.00 km/h Environment pressure 994.46 mbar

Druck vor Partikelfilter zu niedrig (nicht plausibel zu Ladedruck und Umgebungsdruck) Test conditions not yet fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 41 BB 32 06 00 00 02 28 7F BB 00 92 03 3D 3D 66 05 00 00 66 7F BB 00 62 01 3C 3C 66 05 00 00 65-------------------------------------------------------------

480A 480A particle filter system

Error counter: 3 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 261592 km Engine speed 882.64 1/min coolant temperature 47.11 °C ash mass in particle filter 100.90 g Injection quantity 15.75 mg/Hub Air mass per cylinder 466.32 mg/Hub soot mass in particle filter 5.00 g


exhaust volume flow in particle filter 125.39 m^3/h Difference pressure over particle filter 187.08 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 590.77 mbar Environment pressure 994.46 mbar

2. Umweltsatz Mileage 261608 km Engine speed 689.56 1/min coolant temperature 88.27 °C ash mass in particle filter 100.90 g Injection quantity 6.30 mg/Hub Air mass per cylinder 352.89 mg/Hub soot mass in particle filter 5.00 g exhaust volume flow in particle filter 133.75 m^3/h Difference pressure over particle filter 177.23 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 590.77 mbar Environment pressure 994.46 mbar

Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber CRT-Schwelle) Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 48 0A 71 06 00 00 03 28 7F BB 20 61 65 28 4A 05 0F 13 3C 65 7F BD 19 8A 65 10 38 05 10 12 3C 65-------------------------------------------------------------

4513 4513 thermical sensor of oil level, Signal

Error counter: 8 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 261592 km Engine speed 855.05 1/min coolant temperature 47.11 °C Rail pressure Actual 315.08 bar Injection quantity 9.85 mg/Hub Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1102.76 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 14337.51 mV Vehicle speed 17.77 km/h Environment pressure 994.46 mbar

2. Umweltsatz Mileage 261632 km Engine speed 1572.20 1/min coolant temperature 29.04 °C Rail pressure Actual 512.01 bar Injection quantity 20.09 mg/Hub Air mass per cylinder 535.64 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1260.30 mbar Linearised APP1 25.20 % Battery Voltage 14337.51 mV Vehicle speed 26.65 km/h Environment pressure 994.46 mbar

Signal fehlerhaft Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase


Error code: 45 13 78 06 00 00 08 28 7F BB 1F 61 28 19 4D 70 00 58 12 65 7F C0 39 4F 41 33 55 80 20 58 1B 65-------------------------------------------------------------

481A 481A particle filter system

Error counter: 3 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 261592 km Engine speed 717.14 1/min coolant temperature 48.12 °C ash mass in particle filter 100.90 g Injection quantity 13.78 mg/Hub Air mass per cylinder 460.02 mg/Hub soot mass in particle filter 5.00 g exhaust volume flow in particle filter 100.31 m^3/h Difference pressure over particle filter 177.23 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 600.61 mbar Environment pressure 994.46 mbar

2. Umweltsatz Mileage 261608 km Engine speed 717.14 1/min coolant temperature 88.27 °C ash mass in particle filter 100.90 g Injection quantity 10.63 mg/Hub Air mass per cylinder 447.41 mg/Hub soot mass in particle filter 5.00 g exhaust volume flow in particle filter 175.54 m^3/h Difference pressure over particle filter 177.23 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 590.77 mbar Environment pressure 994.46 mbar

Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber Maximum) Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 48 1A 71 06 00 00 03 28 7F BB 1A 62 65 23 49 05 0C 12 3D 65 7F BD 1A 8A 65 1B 47 05 15 12 3C 65-------------------------------------------------------------

4CF3 4CF3 Exhaust back pressure sensor, Signal

P14A2 Exhaust Gas Back Pressure Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1, front of Particle Filter)

Error counter: 2 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 261616 km Engine speed 1241.21 1/min coolant temperature 64.18 °C Rail pressure Actual 299.33 bar Injection quantity 0.00 mg/Hub Air mass per cylinder 535.64 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1279.99 mbar Linearised APP1 0.00 % Difference pressure over particle filter 177.23 mbar exhaust volume flow in particle filter 192.26 m^3/h Environment pressure 984.61 mbar

2. Umweltsatz Mileage 261640 km Engine speed 1296.37 1/min coolant temperature 64.18 °C Rail pressure Actual 307.21 bar Injection quantity 0.00 mg/Hub Air mass per cylinder 327.68 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1142.15 mbar Linearised APP1 0.00 % Difference pressure over particle filter 177.23 mbar exhaust volume flow in particle filter 125.39 m^3/h Environment pressure 994.46 mbar

dynamisch unplausibel Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 4C F3 78 06 14 A2 02 28 7F BE 2D 72 26 00 55 82 00 12 17 64 7F C1 2F 72 27 00 34 74 00 12 0F 65 =============================================================


16368 3FF0 (3263) Luftmassenmesser

Warning: F_HFK doesn´t exist in result record 6 ! Warning: F_UW_ANZ doesn´t exist in result record 6 ! Warning: F_ART_ANZ doesn´t exist in result record 6 !

Errorcode: 3F F0 81 =============================================================


Parametry na wolnych obrotach:

FkIGiH.jpg

Sprawdzałem przepływomierz i mam taki z 2004 roku :cry:

BI1xLE.jpg

Sprawdzałem sterownik turbo i pracuje chyba dobrze jak przekręcam zapłon, tu jest film


Kupiłem już drugi przepływomierz zgodnie z numerami które znalazłem na bmwfans wpisuje numer VIN B510644 i wychodzi mi numer oryginalny przepływomierza 13627788744 a kupiłem Boscha 0 928 400 529.

Został mi jescze olej do wymiany oraz czujnik oleju i teraz pytanie ponieważ dostałem od znajomego olej Mobil 1 ESP Formuła 5W-30 i jeszcze zastanawiam sie czy czujnik oleju hella będzie dobry https://allegro.pl/oferta/hella-czujnik-poziomu-oleju-bmw-5-e39-e60-e61-8431564018 numer katalogowy 6PR 007 868-031 :?:


Jak cos to posiadam iste oraz impe i spróbuje nagrać film jakie są parametry pracy silnika podczas jazdy. Będę wdzięczny o pomoc w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, skoro przy wypalaniu dpf chodzi Ci lepiej to znaczy że podnosi dawkę paliwa oraz temp. Spalin ja bym zaczął programowo wpierw wywalić dpf i myślę że przyczyna leży po stronie programu a nie gdzieś indziej jeśli nie ma dpf i jest pusta puszka to jak ma ciągnąć? Jak komputer dostaje informacje o tym że po prostu go nie ma i wchodzi w tryb awaryjny jak z zapchanym dpf, komputer jasno wali Ci błędy na temat dpf wcześniej było dobrze do pierwszego wypalania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.