Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś po odpaleniu auta i przejechaniu 100 metrów pojawił mi się najpierw błąd na wyświetlaczu dolnym żółty Check Engine po chwili na górnym panelu żółta ikonka Check Engine. Auto nie ma mocy, max 2tys obrotów.

Po podłączeniu do komputer pojawiły się dwa błędy:


P1048 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za

niski.

P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne.


Co może być przyczyną?

Gdzie szukać?

Opublikowano
Można co najwyżej szukać czujnika i jak jest w miarę na wierzchu to sprawdzić styki, przewody i ostatecznie wymienić. Jak nie jest na wierzchu, to raczej nie ma na co czekać tylko jechać do serwisu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.