Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie posiadam program bmw maxiecu miałem błąd 2AAC wiadomo disa, dałem do mechanika zamówił oryginał bmw ściągał kolektor nowe uszczelki i wymienil. Auto odebrałem sprawdzam błędy i był tylko błąd przepustnicy, wuec pewnie przyuczenie. Skasowałem adaptacje poczekałem aż ustawi się na zapłonie, błąd zniknął. Po tygodniu jeżdżenia sprawdzam czy coś nowego się nie pojawiło, a tu znowu błąd 2AAC autotest disa. O co chodzi ? Objawów tak ogólnie dużych nie ma, jedynie nierówna pracuje na wolnych czasem, czasem lekko mułowaty od dołu i to wszystko.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jestem miesiąc po wymianie małej disy na oryginał bmw gdyz miałem błąd 2AAC. Po wymianie znowu pojawił mi się 2 razy błąd 2AAC. Wiec zrobiłem inpa otwieranie i zamykanie małej disy f5 I f6. Po naciskaniu szybko, słychać jak klika disa, następnie jest cisza, następnie słychać jedno kliknięcie, potem znowu słychać jak klika ładnie, potem znowu chcwila ciszy, ciskając ciagle f5 I f6, tak jakby się zacinała. Co teraz znowu kupić nową dise bmw ?? A ta jest wadliwa ? Proszę o szybką odpowiedź
Opublikowano
Gdy testuje dise przez inpe f5 I f6 otwarte/zamknięte wyskakuje błąd 2AAC. Disa nowa oryginał bmw miesiąc temu kupowałem. Słabo ją słychać podczas testów pod maską.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz ją wyjąć i zobaczyć wtedy jak działa klapka testując INPA. U mnie nie trzeba było ściągać kolektora, udało się do niej dostać odkręcając alternator. 20 minut roboty.
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.