Skocz do zawartości

[e92] 335i Performance Power Kit by MrMazi


Mr.Mazi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Miałem sporą przerwę od forum i publikacji postępów przy compact’ie 330ti, jednak uzasadnioną.

Prace zawiesiłem (tylko czasowo) na rzecz przyśpieszenia realizacji kolejnego marzenia :8)

Przedstawiam wam moje BMW e92 335i z pakietem Performance Power Kit.

Auto wylicytowałem na początku stycznia w USA, po 1,5 miesiąca już ściągałem je z lawety :twisted:


AM-JKLXv3nzHt4ywfWrhaRUrGwd1yokA3nAyRIizacQnMV7MQbH68h0TGb0hTbThnLu_wQ9XqQXAhtLk40ztSiHzr_Afq3aa5Lk9qxVMHtXX83MbjfrhQ6Gx-ls_2llC1oBG22R4jUvkb3x1-XPVzAP7NYzg=w622-h830-no?authuser=0


Dlaczego e92 335i?

Moje e36 już 2 lata stoi rozłożone, a zakres modyfikacji i planów się zwiększał… Przemieszczałem się na co dzień od grupy VW do Mercedesa lecz wciąż z pominięciem BMW. Pewnego dnia na wyjazd w Bieszczady pożyczyłem od Brata e93….. Wpadłem. Wróciłem i zacząłem szukać. Warunek: coupe ze względu na sztywność. Silnik ? N54 jedyny słuszny.


AM-JKLUqF1V-aNqkHdw0HtFaj2GDDOIgY7x0Vi0vNv-tmmEKjl0ZYAO_Z8bJ2XyiTGkmR25-seB2Mmu_QtnT3v1mJpV-rNb0yNQZfss5Blyvz75g09D5ntTG2IUbUQtxtNlg42rRXWjwCXvLRQMa7eeAI3zH=w1024-h496-no?authuser=0


Specyfikacja:

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres Lm Raeder Sternspeiche 189 Misch.

2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige

2XA Sports Leath.steering Wheel+gear Sport-lederlenk. Mit Schaltwippen

319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung

322 Comfort Access System Komfortzugang

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

464 Skibag Skisack

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel

4NA Interior Mirror With Dig. Compass Innenspiegel Mit Digitalem Kompass

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

563 Lights Package Lichtpaket

5GA Prep. Anti-theft Alarm System Alarmanlagenvorbereitung

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

620 Voice Input System Spracheingabesystem

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 

645 Radio Control Us Radio-steuerung Us

677 Hifi System Professional Hifi System Professional

693 Satellite Tuner Preparation Satellitentuner Vorbereitung

694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung

6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle

6UH Traffic Information Traffic Information

704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk

823 Hot Climate Version Heissland-ausfuehrung

840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung

845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung

850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export

853 Language Version English Sprachversion Englisch

876 Radio Frequency 315 Mhz Funkfrequenz 315 Mhz

8SP Cop Control Cop Steuerung

925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

639 Complete Prep. Cellular Phone Usa/cdn Komplettvorb. Handy Usa/cdn


Okazało się, że auto ma parę ciekawych prezentów o których nie miałem pojęcia.

W 2009r zamontowany w salonie BMW Performance Power Kit, czyli program na 326km, dodatkowa chłodnica wody w lewym nadkolu, chłodnica oleju( pakiet autostradowy z vin’u), wentylator 850w m2/335is), układ wydechowy kompletny M Performance, zawieszenie KONI Sport na sprężynach HR, tarcze hamulcowe o lekkiej konstrukcji ( aluminiowy dzwon), dolot BMS, oil catch tank BMS.


AM-JKLV31TNlffpE7Vl8t6Zh-_oqoqCz1scefMNvGo9R7wyr9pj5MKmpyHnYtxXAu-faQq-Mce3PiY46be_pmlxbq7Ka8O5Ntm1gvidtBRz2Gy26zTO47MSNLS9xiZyIwgEEbmwVxMZTWdX_38Z3Xs5AHO6Q=w1024-h496-no?authuser=0


Oczywiście auto stanowe, więc bite. Mój pośrednik ogarnął naprawdę dobry egzemplarz. Obczajcie foty :


AM-JKLW7oZJloe6H1CJI2WGNlR9khMsz4dRsLaN860QT5jiBCSPNJICNGFOitIsz3V-HIIjzHsmWlKOvl8RtlYMPOiS28iUu5kaToc9TiVNzwv8MrX8WUzv25-mlcZFfibknL1AB8Cycmgk30F4UdjF4-JTI=w1024-h496-no?authuser=0


AM-JKLV9hRejRWyndKOxhctPQSWcQXYdiSj3iXm_Wm1tfwdKWVNJuIBavxzlYtA-vCNiA3Yg2EC_tKwJRi72bqhXbPbgsSeXh79vjXuvjFPq88oATvAFBYdz1Uf8i1q4OzC41KFjf0QDHPkuL_aq-Bo6j1BQ=w1024-h496-no?authuser=0


Uszkodzenia ( oczywiście lista równa się z elementami wymienionymi ) :

-maska (zamek pociągnął pas przedni)

-pas przedni

-obudowa wentylatora

-zderzak (połamane kratki)

-błotnik prawy

-lampa prawa

-chłodnica pogięta (nie było rozszczelnienia, ale wymieniłem na nowego Nissina)

-moduł świateł skrętnych (potrzaskana lampa + deszcz i mamy zalany moduł)

-wystrzelona poduszka kierowcy

-napinacz pasów kierowcy

-klema pirotechniczna

-pęknięte plastikowe kolanko przy dojściu do termostatu

To wszystkie uszkodzenia. Auto dostało w wewnętrzną część prawego reflektora, więc żaden element konstrukcyjny nie został dotknięty, nawet boczne fartuchy błotników były idealne. Kolizja jak dla mnie marzenie.

Kilka zdjęć jak to wyglądało po rozłożeniu:


AM-JKLWt6LXjNNAO2TtYsahIgz-ZBnUoHQMjWHZNpB6O6Y4Bi8ACM-whKialyH0WTV9wQdHtXgO5q0ZCa1ar1tLnZNU5vVCAU7drBA0irdbJGa002rm5t6QFe9s9bMmWnNv2UTZNO26E-3tgTTG00ECnN4BQ=w1024-h496-no?authuser=0


AM-JKLWCD-yLov6Nn0VOt9SYwKlaGIJwiJrAHavxmd6BgZx7ol1pIWP1DY6Gd-M0WBb4knYf4f1KGmymBulZaN1ceucnVPEU_YX3sART9176zYkjwOKFJPCQjj1Oa2lXzEzmfpSHBj9HCDo9yLvM_-ftk9h5=w1024-h496-no?authuser=0


Po wstępnym złożeniu wszystkiego:


AM-JKLWmdO_KbQpguFerkthDGwac3aw8NlupRKI-78zhWzM22wzl2geNfHLiUEifw8u3yMAduoi9IqEnZoxHjkncYo8g9FFcV-befgzlSzcOZIeYKMM2f2ADV_2McgRDUbYWgqd0pFz7_LmDW0pq1VtScpw6=w1024-h496-no?authuser=0


AM-JKLUMXLGWWcLEKbHPPQEN1h5dRaOypkLIt0HV3uz0RkzyqwSRwlV6nIxKZ9hRUCfLv_ThKsB3F2_EyJuOvlC19saKtxVzCzLUKLSDFYOWHu9fagp_VM6Up-MepNCd0qE6I3TvzXhseKiwduF_xj2sVBrp=w403-h830-no?authuser=0


AM-JKLVg7YY_I_am8M-H3JZG_Jg1wsfPc34ioE921ma9EWjFPFkdfdkYmc-rz0mTqNMv3VqMcSsUw45UlIFrZlCpfOUV0lC8RGgG07WcdgEEmmDdlO98UZI5oUm59dSzdIU5QG6CGfN7Z0xA8qOtcjK0S85T=w403-h830-no?authuser=0


AM-JKLXCZr1DepQlmDXrt7fBA58qEJ4wvDfEjnSsOEJFO7oO344UO9IhuIBbPcE9I7J0RMCzHzPypulgPRPZo6jfym6EPXfmpdwDOUV6wRCsd7DBMdjuXpePyFJjlI84XAb6WVpVudUn-TQqsm0n9TIw83Kr=w1024-h496-no?authuser=0


AM-JKLWWCd5VSC4TEIU3Je6ww39-_JMU0zcAH6nW202jIWILq5eVqSHtccp_vb4nKl3yNK2knVwCHt-XLu3-iGBxttHHIJLw5XkDLsdQITmCJ4tGGCc27yKFkF1MbVnaHMkNBYznKfW7DyXYN1eGCfKwJQac=w1024-h496-no?authuser=0


AM-JKLW3azhfUuVgPfkrymbxoxnpNYqrPnGAyabDI-_WyXUdBonAbI3xt-4p8DtningYiKgMbC5lB0FXScD9f3DngVAd-VdaEUDtjIaYHe_hkYhzypt8k1kVQ6uTLr5lXs7OXs3OtGkj9cdZei2O12hD28sg=w1024-h496-no?authuser=0

Fota wnętrza


AM-JKLVvX3hoEIgmfVHsPUHB3pSnjeYCzGESC8OZet2iy9fgRI0XW6l11AFIa2AMKbkHT01stdxKh_ocnBuDq638D7q6Yx4rA4mIXntXxpdlEJ04xZPQZPG1vVPP-uVXmnthg25P09bVxGe-OxeC8u1tZnUx=w1024-h496-no?authuser=0


Części poszły do lakiernika, wiec to dobry czas na czynności serwisowe:

Przede wszystkim wleciały nowe opony Hankook Ventus v12. Przód: 225/40 R18, a tył 255/35 R18

Przekodowałem światła i radio na Europę. Zakodowałem cyfrowy prędkościomierz, domykanie szyb z pilota, wyłączyłem podawacze pasów i kilka innych drobiazgów. Zaadaptowałem nowy moduł skrętu.

Przyszła pora na silnik i wycieki… Nowa uszczelka podstawy filtra, nowa uszczelka miski olejowej.

Wpadł też komplet świec razem z cewkami, pasek osprzętu, górny przewód chłodnicy, dolny przewód od termostatu.

Po dokładnych oględzinach okazało się, że ma pompę wody i termostat z 2019r, miska olejowa automatycznej skrzyni jest z 2015r – wg. Historii serwisowej miał w tedy ok. 100k km przebiegu. W dniu zakupu miał 153k km :D

Założyłem nowe przewody podciśnienia, nowy regulator ciśnienia paliwa (ten w baku – lubi pękać pokrywa). Zalany świeżym Valvolinem 5w40, nowym płynem chłodniczym Preston i świeżym olejem do wspomagania razem z filtrem.

Nie wiem jakie miał dokładne interwały olejowe. W misce nie znalazłem żadnych opiłków, na magnesie tylko szlam. Mimo wszystko nadal panewki wiercą mi dziurę w głowie. Teraz przy wymianie oleju wyśle go na badanie :D


Po wstępnym pasowaniu elementów, zaprezentował się tak:


AM-JKLWeqDp-sWhRekK1rviYYbmY9v_OoYQ4nJkhKu8JRH-u3wllqy-4fHYvf-C82EpmOswdCgNwVQZa-J1jncezmRd9x9XVOnXsLHgOtgRbPXcDccv0-fBWyZbOfCC1LBa-mnnuOaHvBRgVEFRx_Hk4OCKA=w1024-h613-no?authuser=0


AM-JKLWPl7IMyV97SXLb3zlWI3T1YorUypJG440Bt-VpwMTPJFhE_OatICok89FeoepWE-iRGhy4UVIqj4G2CnqUcP2mVkd2OurQcdGXpokoZYGPE5haXaSuwY_h5F27xF58D7bVnp5jNNEkPKFGfUpDwlJF=w1024-h496-no?authuser=0


Po testach drogowych okazało się ze tuleje pływające skończyły już swój żywot. Wymienione na Lemfordery i zrobiona pełna geometria zawieszenia.

Musiałem dołożyć dystanse po 15mm :p

Wtryski sprawdzone, są w dobrej kondycji lecz dywizja 8 :mad2:

Przed długą trasą na urlop i obawie o zalanie stożków wróciłem chwilowo do seryjnej puszki z chwytakiem powietrza i wkładką AFE.

Z bieżących spraw to wymiana oleju po 6k km. Planuje Millersa EE Performance 5w40.

Widzę że olej łapie już wyższe temperatury ok. 120 stopni w korku, na świeżym było to jakieś 110 stopni.

Czyszczenie kanałów dolotowych, uszczelka pod pokrywą zaworów i wymiana oleju w skrzyni biegów.

Myślę jeszcze nad termostatem oleju od BMS i metalowym zaworze PVC…


Plany są, nie zdradzam :D Priorytet teraz to dokończenie kompota 330ti :D


Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak :


AM-JKLVaeZCD5hyUkP6CZI7tSwzIyfIfl9vwmq0-RgXhnJcC1Y2MLCHNhZuobJ1SlmDbUYhMSiIU6_RNYXKbBKjfrFU6PhPO7UymPlAMY55YTULV6s_GWtm89BxNlVisxf_rsR0egjYfB-70xVjocYP5PXtv=w1024-h819-no?authuser=0


AM-JKLUfo1JKGZKzuhkJmBoxNYMOsMHYpqlKJbfMXrOEkom9ok5NtHLVmzDC8HVXBpLjtOvGk31tFfgXTzYOvX9VPc3smb8pJkPc3GIZZHdJcqETrPdV6-037m6y7ZZb9ZXn0-u8UiD4NsEM0KyUG187A4eF=w1024-h496-no?authuser=0


A tutaj n54 i m54 na jednym zdjęciu


AM-JKLUEpgg71G1SEQq8-Uqkhg7q2n0Siick0VpAps7DVEyIOgow1eYwAtlD1pHRO49jne4D_GPwoJPOG_bqUQLTLq5Ja6OupB46FL_7MJKKLAdKJ6_AEBX9ZjFZUH_DGQoWjoLn08mDkhnrVhsppMsLrlD9=w1024-h496-no?authuser=0


POZDRAWIAM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tak się powinno naprawić samochód.

Lakier dobrze dobrany z tego co widzę po zdjęciach. To co uszkodzone na nowe bez naciągania podłużnic i wyciągania pasa.

Dobrze spasowane.

Bardzo ciekawe fanty ma jak sam wspomniałeś. Dobry egzemplarz.

Uwaga ode mnie to oddaj na pranie wnętrza, razem z podsufitką i to wszystko musi być robione gorącą parą dodatkowo.

W kontenerze zasolone wilgotne powietrze jak płyną zrobi swoje nie dziś to za kilka miesięcy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponta Dzięki! Rozpatrywałem tylko egzemplarze właśnie o uszkodzeniach po wyżej belki, które łatwo naprawić. Co prawda przygotowany byłem na ingerencje w fartuchy, ale na szczęście wszystko było ideolo :D Tak naprawdę plug&play. Lista z Realoem. Aso i miejscowy motoryzacyjny. reszta to przyjemność składania pasujących do siebie puzzli :)

Zaraz po złożeniu była prana, a skóra czyszczona i impregnowana. Podsufitka przy daszkach się rozkleja, więc w obawie przed wiszącym sufitem nie ingerowałem w to chemią i odkurzaczem. Może kiedyś wpadnie czarny sufit :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski sprawdzone, są w dobrej kondycji lecz dywizja 8

:mad2: Lepiej wymienić komplet i mieć swięty spokój z tym tematem raz na zawsze. Myślę że na serii 12 odczujesz dużą różnicę jeśli chodzi o jazdę. Jak wygląda u Ciebie zimny start i ciepły?

 

Nie wiem jakie miał dokładne interwały olejowe. W misce nie znalazłem żadnych opiłków, na magnesie tylko szlam. Mimo wszystko nadal panewki wiercą mi dziurę w głowie. Teraz przy wymianie oleju wyśle go na badanie

W Ameryce interwały wymian to ok. 15k km. Lecz nigdy nie wiadomo.

Panewki nie są problemem tego silnika ,ale jeśli wiercą Ci dziurę w głowie to dla własnego komfortu psychicznego bym je wymienił razem przy okazji z rozrządem.

 

Widzę że olej łapie już wyższe temperatury ok. 120 stopni w korku, na świeżym było to jakieś 110 stopni.

Czyszczenie kanałów dolotowych, uszczelka pod pokrywą zaworów i wymiana oleju w skrzyni biegów.

Myślę jeszcze nad termostatem oleju od BMS i metalowym zaworze PVC…

O tak ,termostat oleju i zawór PVC to były pierwsze rzeczy jakie kupiłem przy przebiegu ok. 180k. Świetnie trzymają temperaturę ok. 90-100 stopni i nie wchodzą wyżej. Niestety na niższe temp olej schodzi aż na 80-70 przez co ten mod jest dobry na letnie temperatury.


Piękna furka ,ładnie naprawiona i co najważniejsze pierwszy właściciel nie szczędził dodatków. Performance kit z wentylatorem naprawdę robi robotę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Maxejd Kwestia wtrysków wysłałem na przegląd i jak na razie pod obserwacją. Panewki pójdą do wymiany na wiosnę profilaktycznie i na pewno tylko OEM.

Zawór PVC zmienię na bank, jeśli chodzi o termostat to teraz przy temperaturach w okolicach 10 stopni na zewnątrz dobrze to działa. Zgodnie z Twoją sugestią o termostacie BMS pomyśle na wiosnę.


Na cyferblacie stuknęło 161k km :lol:

Trzy piątka jako daily spisuje się znakomicie, niesamowicie elastyczne auto. Codzienne dojazdy do pracy działają lepiej niż filiżanka kawy na którą nigdy nie ma czasu rano :p

Po 8 tysiącach kilometrów ze mną 335i jest już po drugiej wymianie oleju.


AM-JKLVLZQfFLyRJ49yUGzY41tvrSof9PnkqaXcY8n9jJEwJJH9lTTGCFcOF0aXDpTCgKagDNQ3OMs2Rx8rXDlKFWsBxd6Nwuvwv3tFA-v08Xw7c07axsYe7NqlUCL4gd5SKRzkZyXZNigiMa9kc258ZWK4V=w1024-h496-no?authuser=0


Tak jak wspomniałem poprzednio postawiłem na Millersa 5w40 EE Performance. Przed spuszczeniem starego Valvoline oczywiście była płukanka.

To był również dobry moment na wyczyszczenie kanałów dolotowych i zaworów z nagaru.


AM-JKLXyQ-mnRjYyA_Jifgw8--2r8x7DZ-rFfZPcQmoTaFwEqVCnraoWjlmPqrWwoJmf3bz2MEVnqNSPCRpXRaqvMeYfTa8PBHYuiQENWObWWX15wZvI8Wbr0KlSyZXEhhahtiD924DnVEzUqdGM05js7scu=w438-h903-no?authuser=0


Po operacji:


AM-JKLVypijFW8-0Y5CNesBaz5Irux1_lGav6XweqZI5cCcfLvzK6dik4Qt8rYzkp20m_NxvLLGEkqbIDrvKsqDykWfcRBmPsuVJkN6wgTEe_6FAg9QsL6M1YkAALBvKElMghUSscEBZjJ09b7Gl7-zsQIul=w438-h903-no?authuser=0


Wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Wyrzucał mi błąd w INPIE. Teraz jest tak jak powinno być, zero błędów.

Po długich poszukiwaniach właściwego miejsca postanowiłem oddać auto na szczegółowy przegląd pod kątem jednostki napędowej.

-sprawdzony układ paliwowy, ciśnienie paliwa w normie, wtryski mają równe korekty.

Jest drobne podejrzenie co do wtrysku na 2 cyl. Inna barwa świecy. Na chwilę obecną wyjeździłem 2 baki środka do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego (profilaktycznie). Sprawdzę temat i jak się nie poprawi wymieniam na index 12.

-pokrywa zaworów ma zapocenia, więc w najbliższym czasie czeka mnie wymiana uszczelki i od razu zawór PVC do BMS

-rozrząd w bardzo dobrym stanie, sprawność vanosów powyżej 90%

-skrzynia biegów trochę przymula: będzie wymiana oleju dokładnie teraz wybiło 60k km od ostatniej, przy okazji zmienie wszystkie uszczelki pod mechatroniką.

-ładowanie i IBS wszystko ok.

-pompa wspomy ok.

-turbo ok. brak luzów (wastegate jeszcze długo nie zaklepią)

-kompresja równa na wszystkich cylindrach i w normie

-denerwował mnie pewien stuk na zimnym silniku. Mam wersje USA, więc mam tez zaworek EVAP który stuka…

-ciśnienie oleju w normie, nie ma spadków

-skasowane adaptacje

Zalecono mi aktualizacje softu. Kodowania polecą, ale zastanawiam się jak to jest z programem Power Performance? Tez się to aktualizuje czy jak ?

Na chwile obecną tłukę kilometry. Wiosną przymierzam się profilaktycznie zmienić panewki na OEM.


Z kwestii wizualnych wpadły chińskie nakładki na lusterka, wygląda to według mnie bardzo dobrze :lol:


AM-JKLUxAK7BhMOod-tiuaHUsrL0hgP3o5VQDh3LiBOynD2SSejcReLrdxap4_U0yAsV0lXxijaOXMehYQT3D2PdMGgXnFjyPzmClbcHIqcVkX_YnE7UYVy5tAuXEYNHbx73kQv4riF8mpL63DElkuCMlZFI=w423-h903-no?authuser=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Kilka tysięcy kilometrów później przy okazji wymiany oleju zdecydowałem się na duży serwis

Wymieniłem panewki na OEM, nowe śruby korbowodów i pompy oleju, nowe śruby miski OEM razem z uszczelką. Oczywiście standardowo olej Millers i filtr oleju. Skrzynia biegów też dostała nowy olej i filtr razem z uszczelnieniami.

Jak zawsze pełna diagnostyka przy okazji. Niestety korekty na jednym wtrysku zaczęły się delikatnie rozjeżdżać, ale poza tym wszystko ok. Brak błędów czy odchyłek. Paczka już idzie :lol:


AM-JKLX9_sv2PmewA8z57G0K3a1UXGZ--zaO1EfDeRFiCmwgvwE8ItKgCI4DJtDR2a3LolwOn4wd9kh3hBpigsq01l7w21BGghUblG3f7FUAoDnmuVteV5qAIuNG5evBw86WFSyAJ4wJ_jyd5NYw30RliUKx=w1024-h496-no?authuser=0


Międzyczasie nabyłem okazyjnie parę fantów do 335i :mad2:

-MHD z licencją (na chwile obecną raczej do kontroli silnika, w przyszłości jak doprowadzę do perfekcji wszystko może coś pokombinuję :P )

-zestaw zacisków + oplot HEL. Przód 4- tłok Brembo pod tarczę 370mm na klocku Ferodo DS2500, Tył 2-tłok pod tarczą 350mm na klocku OEM.

Szukam tarcz do tego zestawu. W grę wchodzą tylko 2 częściowe o lekkiej konstrukcji, ale nie wiem czy aftermarket czy OEM. Zbieram opinie...

Kolor indywidualny, robi robotę w słońcu :twisted:


AM-JKLWmFNe4wb36b4Q8igGVDm9_Mf5vdnYF1_e2KcdBByxAUWD2qKWrdJATJ_RzzoFMUrPg7DF_eLNk2RHpgIv2TV5FYO6s-MGVFAWOn-k1QsLI3oCBjHY7BhMMxlPTIS6PVBut3Mt_Xi7V7l6u9YSBBt72=w1024-h496-no?authuser=0


-dyfuzor OEM M-Performance


AM-JKLU9UiyC5RpXppA2JT7yt46gsA0Csv4nc2hVsDr0-v9s-c8W4UkkaKxIh8P7kIqM65YqhDn3B3nXJld5spw4rkZfklSIs2ml9Qg0ko64qD1a0vsvz4tdA1hxdW5Bz6riarERiU9fOBs6lV7G-WgLD7qC=w410-h878-no?authuser=0


i jeszcze parę rzeczy jest w trakcie załatwiania... :duh:


Poniżej mała zajawka jak ma wyglądać może jeszcze w tym sezonie


AM-JKLVHdRdTJ_epQC1H39WE5JZwE2Mhy7Lsiii3cHlGJ4NnuA4ZPtp6Kzz077KmHlIwohrMJAC-47zDYmS1PzQ7z7pdJkV2qTBAQBL_glmxBwRWU5ILXBK9bLohIGImZyWd-V5HGDS7Zg1ARwz-kWpPA05c=w659-h878-no?authuser=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.