Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podczas jazdy na autostradzie samochód co jakiś czas wpada w wibracje, chodzi dosłownie cała buda i robi 'brrrr' i dudni..


nie jest to zależne od dodawania gazu, więc raczej obstawiam coś z zawiasem, dzieje się to w trakcie jednostajnej jazdy 110-120km/h i po kilometrze, dwóch nagle jak ręką odjął.. Rok temu wymienione komplet amortyzatory przód i tył plus łączniki stabilizatora i tuleje pływające z tyłu oraz tuleje tył górne i dolne wahacze. Czy jeszcze wahacze z przodu nie mogą dawać takiego objawu? ogólnie od jakichś 5lat mam drgania drobne na kierownicy w zakresie 80-90km/h które wyżej znikają. No ale teraz doszło to, w pewnym momencie jadąc po autostradzie wrażenie było, jakbym wjechał na drogę gruntową. O co może tu chodzić? samochód mam praktycznie od nowości, aktualnie 157k km przebiegu.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm, to brzmi bardziej napedowo, silnikowo nie bo nie ma lepszego speca od tego modelu jak ty, wiec bys to wychwycil, ale cos dalej->skrzynia, wal, dyfer...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

okazało się, że znalazłem.. prawe, tylne koło.. po jeździe na wprost, bez hamowania jest gorące. Pytanie czy trzyma zacisk czy ręczny. Generalnie zauważyłem w zimę już, że ręczny po opuszczeniu skrzeczy przez kilka metrów i nagle cisza, jakby puszczał. Widocznie teraz nie puścił i trzyma na dobre. Kupuje zestaw naprawczy szczęk hamulcowych i zacisku. Najwyżej jedno z nich odeśle.



skrzynia, wał i dyfer nie - to się nie dzieje podczas przyspieszania, pojawia się nagle znikąd niezależnie od prędkości, więc to tylko i wyłącznie tarcza rozgrzana na maksa wpada w wibracje w końcu. Najlepsze, że z zewnątrz tarcza nie jest przysmalona, więc obstawiam ten ręczny.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oby nie skorodowane mocowanie zapinek recznego bo roboty z tym hoho...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to się kupić da? kupiłem poniższe


p6WfMpH.jpg


nie wiem co jeszcze ewentualnie dokupić, zestaw do regeneracji zacisku kupiłem w razie 'w' jak to nie będzie zacisk to odeślę i tyle

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ta blacha to czesc wymienna ale ciezka naprawa, caly zawias trzeba rozpinac, poloske wyciagac i lozysko wyprasowac, tak bez sensu to zrobili. Musisz rozebrac aby sprawdzic co jest nie tak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szczęki były ok, okazało się, że to zacisk. ZESTAW naprawczy Frenkit 50ziko i regeneracja 120. Temat zamknięty :-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.