Skocz do zawartości

Szarpanie między 1300-1900


Brajanek944

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów


Mam problem z BMW e91 320d DPF 110kw 150koni


A mianowicie samochód ma moc i jedzie natomiast, w momencie stałej jazdy między obrotami 1300-1900 bieg nie ma znaczenia najwcześniej wyczuwalne na 4 gdy gazu się nie dodaje i lekko się się przyśpiesza czuć jak by leciutke szarpnięcie.


Poczytałem trochę o tym.

I związku nie mają napewno :

Włączona klimatyzacja wyłączona włączoną nie ma różnicy.

Sprawdzono też jazdę z włączoną oraz włączona trakcja bez różnicy.

Temperatura otoczenia nie ma znaczenia.

Temperatura płynu chłodzącego pojazdu po trasie ok 85 stopni Celsjusza.


Inpa wyrzuca błąd czujnika ciśnienia spalin.

4D03 P14a3.


Korekcja wtrysków

1: 0.12

2:-0.15

3:0.36

4.-0.32


Miał ktoś doczynienia z podobnym problemem

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalasz jedziesz ciepły czy zimny i podczas jazdy stała prędkość tak że nie dostajesz gazu później oddajesz kulturalnie i takie szarpnięcie jest wyczuwalne

A zaznaczę jeszcze że to manual.

 

Sprawdz EGR oraz elektor-zaworek nim sterujący. Mi szarpalo podobnie, po wymianie tego zaworka przestalo.

Drugie do sprawdzenia do przepływka.


3 wtrsykiwacz cos sie zaczyna dziac. Ale jeszcze nic bym z nim nie robil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.