Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukaj 530D bez xdrive. Dluzej pojezdzisz widocznie lepsza dynamika i mocniejszy stop silnika. Brak problemow z xdrive, ktory w zimie i tak jest slaby.


W zimie naped na tyl normalnie jezdzi bezproblemowo jak masz dobre opony zimowe.


Poza tym pchasz sie w silnik seria "N" czyli nie kupuj, gdzie zmiana rozrzadu kosztuje 5000 pln do 6000 pln rozrzad jest z tylu silnika pod kokpitem wszystko jest pomodzone wzgledem starego dobrego M57 3.0d 218.


Jak chcesz kupic cos co naprawde jest pancerne i pojezdzi ci mega dlugo to szukaj :


3.0d 218 koni M57 silnik zeliwny blok nie aluminiowy - zaplac za historie serwisowa szukaj auta z przebiegiem realnym ponizej 300 000 km i dobrym wyposazeniem.


Ten silnik 500 tysiecy km kreci z palcem w nosie i ma dobra moc wyposazenie i spalanie ma mniejsze niz 2.0 benzyna w e60 170 koni. W trasie jak bedziesz jechal spokojnie tempomat to ponizej 7 na 100 zejdziesz. W miescie 8 musi wziac.


Jak znajdziesz ladny egzemplarz e61 2006-2007 m57 3.0d 218 to gwarantuje ci , ze to auto przejezdzi 90% aut na twoim osiedlu.

Opublikowano
E60 525 d nie jest z silnikiem z seri n,sam mam taką z12.2009r.jest w niej silnik 3.0 m57n2.d3.oryginalnie 197 koni.
Opublikowano
Poprosiłbym jakiegoś Moderatora o upomnienie usera wyżej..... Bo raz że się nie zna kompletnie to dwa.... To jeszcze probuje doradzać innym :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.