Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wentylator podpięty jest przez przekaźnik K5. Znajduje się po stronie pasażera pod maską przy siłowniku maski. Bezpieczniki są dwa jeden to F29 5A i jest pod maską po stronie pasażera w skrzynce z bezpiecznikami. No i główny 50A bądź 80A w zależności od mocy wentylatora F400, pomiędzy przekaźnikiem wentylatora a skrzynką z bezpiecznikami.
Opublikowano
Jack79 wielkie dzieki za pełna informację. Teraz plan, ktory zakielkował w mojej mozgownicy. Dot. wypalania DPF. Zauważyłem,ze wentylator wlącza sie JEDYNIE przy właczonej klimie oraz wypalaniu DPFa. W samochodach PSA jest mozliwość podpiecia leda, np. pod grzanie lusterek, ktory informuje o wypalaniu i co za tym idzie nie przerywania go poprzez zgaszenie silnika. ( np.101 napraw). W poprzedniej Audi A5 podnosiły sie wolne obroty. BMW w tym temacie milczy. Myslę, że taka kontrolka podlaczona pod wentylator poinformuje, kiedy zacznie sie wypalanie i wyeliminuje jego przerywanie. Prosze o opinie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rzeczywiście w dieslach wentylator rzadko odpala się przy normalnej jeździe i tak zrobiona kontrolka powinna się sprawdzić, chociaż większość ludzi korzysta z bimmer-tool EXPERT. Pokazuje kiedy wypala, tylko że non stop musisz mieć połączony telefon i apkę odpaloną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.