Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę do właścicieli E60/E61:

Przy zapięciu pasa fotela pasażera jest rura w kierunku deski. Na niej na spinkach są 2 przewody idące w przód fotela (pod fotelem). Czy możecie sprawdzić, gdzie wpięty jest cieńszy z tych przewodów i czy ma wtyczkę? U mnie w przypadku fotela kierowcy obydwa przewody wchodzą do czarno-żółtej wtyczki pod osłoną przednią. W przypadku fotela pasażera grubszy przewód wchodzi do żółtej wtyczki, cieńszy jest zakończony czarną wtyczką 4pin (podobna jak cd-audio w komputerze) i nie jest nigdzie podpięty. Pytam o niego, gdyż w moim wypadku może on być przyczyną świecenia się kontrolek poduszki, pasów oraz komunikatu "restraint system" i błędu napinacza pasa pasażera w INPA.

Za sprawdzenie z góry dziękuję.

Opublikowano

Hej,

Dzięki za fotki ale niestety albo to polift, albo fotele z mniejszym zakresem regulacji.

Tak czy inaczej chodziło mi o stronę, która nie zmieściła się na zdjęciu. Po prawej stronie fotela (czyli od strony tunelu) zaraz przed zapięciem pasa jest metalowa rurka około 10 cm będąca chyba częścią mocowania zapinki pasa. Do niej na plastikowej obejmie są przypięte dwa kable, które zdają się wychodzić z zapięcia pasa. U mnie jeden jest wpięty w tę żółtą kostkę (u ciebie na zdjęciu nr 2 - przy czym u mnie na kostka jest wpinana w czarną podstawę fotela, przy której jest też komputer), a drugi kabel jest zakończony wtyczką 4 pin i leży luzem. Jutro postaram się zrobić fotki jak to wygląda u mnie i tak chyba będzie prościej pokazać, o co mi chodzi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przepraszam za post pod postem, ale podaję rozwiązanie: ten cienki kabel idący od zapięcia pasa i zakończony wtyczką 4pin ma być wpięty w czarno-żółtą wtyczkę pod fotelem obok kompa - jest to czujnik napinacza. Ja miałem zamiast niego wpięty jakiś emulator. Wpiąłem go do wtyczki i zniknęła kontrolka poduszki na desce oraz błąd w INPA na temat napinacza. Niestety nadal świeci się kontrolka pasów i "restraint system" - zgaduję, że to wina klemy. Wykodowanie klemy nie działa, nie działa też opornik 3.4Om (taki wpiął poprzedni właściciel). Będę jeszcze próbował z 2.2Om.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.