Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oryginalny czujnik wałka ssącego do tanich nie należy, zamiennik działa jak działa, miałem Valeo i niby działał ale czasem autko ciężej zapalało i odrazu pojawiał się błąd wałka, do tego czasem podszarpywał na wolnych obrotach. Ciężko kupić sprawny używany czujnik wałka ssącego dlatego przerobiłem czujnik z wałka wydechowego.

Potrzebujemy czujnik wałka wydechowego (kupiłem za 30zł)

Gniazdo JPT 3pin z wypustami jak na zdjęciu. (ok 10zł)

Kawałek przewodu w gumowej izolacji (60cm)

Ja dałem kabelek z wtyczką z jakiegoś starego czujnika VW więc w zasadzie koszt wyniósł mnie 30zł plus przesyłka.

Czujnik o oznaczeniu np. 7518628-06 (oryginalnie u mnie był 1438081B), gniazdo zostało przycięte a piny wygięte

IMG-20210201-100116.jpg

IMG-20210807-142703.jpg

Lutujemy do pinów nowy przewód

IMG-20210807-142249.jpg

IMG-20210807-144732.jpg

IMG-20210807-144850.jpg

Całość zabezpieczamy dobrym klejem dwuskładnikowym, wkładamy na swoje miejsce i silnik chodzi jak złoto.

IMG-20210807-150038.jpg

Jak podlutować piny czujnika do wtyczki? Proszę bardzo.

Oryginalny czujnik wewnątrz wtyczki ma opisane piny od 1 do 3 z zdjęciu wtyczki JPT widać w które miejsca mają one trafić.

IMG-20210808-215024.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.