Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e91 318d 122km.

Z powodu zapchanego dpf bmw kręciła się tylko do 2.5tys obrotów i ją blokowało, więc go wyciąłem + zrobiłem chiptuning.

Mam problem dotyczący mocnego kopcenia, gdy wcisnę mocno pedał gazu bmw zostawia za sobą chmarę czarnego dymu.

(Bmw ma włożone większe wtryski poprzez poprzedniego właściciela). Moje pytanie czy kopci przez włożone większy wtryski a turbo jest seria i dlatego ?

Czy są możliwe inne powody.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Ja mam ten sam rocznik i silnik ale bez wirusa, też mam wycięty dpf. Nie zauważam za sobą jakiejś chmury dymu.


Jaką masz moc i ile nm po wirusie?

Opublikowano
400 niuta przy 160 koni? No chyba jak sobie namalujesz.


bmw_e90_20d_122ps_man_wykres.jpg

 

"Włożone większe wtryski przez poprzedniego właściciela" - dokładnie od 110-150kw

Dokładnie jest 398nm

Jutro podeślę wykres

Opublikowano

Nie chodzi o wtryski tylko o to, ze przy 162 koniach wychodzi max 350 niuta w 2.0d.


Wtryski pozwalaja jedynie nalac paliwa wiecej, a nie maja wplywu na generowanie momentu obrotowego.


400 niuta wychodzi w 2.0d kolo 190 koni.

Opublikowano

Po kasacji dpf puści dymka jak dasz but w podłogę. To normalne. Nie przejmuj sie, bo dpf ma za zadanie tego właśnie dymka wyłapać i przefiltrować. Po kasacji dpf auto jest silniejsze minimalnie ale jednak.


Z minusów po wycięciu puchy dpf wydech może wpadać z czasem w rezonans, na wysokich obrotach może pojawic sie minimalne buczenie, bo akustyka układu wydechowego sie zmienia po skasowaniu dpf-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.