Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,


wczoraj podczas jazdy zaniepokoil mnie metaliczny dzwiek wydobywajacy sie ze skrzyni (M340i 2021, niecałe 2100 km przebiegu). Do 2000 km auto docieranie zgodnie z instrukcją. Od 2000 km kilka razy max przyspieszenie.


Sytuacja przydarzyla sie pierwszy raz i potem nie moglem jej odtworzyc, niemniej bylo to na tyle słyszalne, ze jestem ciekaw, czy ktos z Was tez na to kiedys trafil.


Okolicznosci byly takie, ze jechalem ok 50 km/h na D, przerzucilem skrzynie na S (zbilo na S3) i przez przypadek kliknalem jeszcze redukcje, ona sie zapamietala i po chwili jeszcze mi zbilo na M2 (przy okazji obroty podbily sie do 4 500 rpm). Jednoczesnie mialem juz troche gazu wcisnietego, bo chcialem odjechac na 3-jce. Od momentu pojawienia sie M2 uslyszalem metaliczny odglos / gwizd ze skrzyni, nieco przypomnial mi haczacy synchronizator w dawnych manualach (tzw grinding). Szybko podbilem bieg do M3. Nie znam sie na konstrukcji skrzyn automatycznych, moze ktos jest w stanie podpowiedziec czy takie haczenie / szkodliwa zmiana z 3 na 2 w ogole moze sie w automacie pojawic.


Jesli ktos mial podobnie, prosba o info czy to sie przydarza regularnie. Dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.