Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bmw E60 550i. Witam od dłuższego czasu mam problem z klimatyzacją, sprawa jest taka że układ szczelny czynnik nabity, a klimatyzacja nie działa, wentylator nie załącza się, w kompie żadnych błędów niskie ciśnienie na poziomie 6 bar wysokie 15bar na działającym silniku , pojeździłem trochę podjechałem do innego majstra podłączył na wyłączonym silniku ciśnienie niskie praktycznie 0 a wysokie 12 bar, stwierdził że układ jest nie drożny i najprawdopodobniej zawór rozprężający szlag trafił, co o tym sądzicie?
Opublikowano

W przypadku ,gdy niskie ciśnienie ma wartość 6 barów, może być uszkodzony zawór rozprężny- zablokowany w pozycji otwartej,

Może też być uszkodzony zawór sterujący pracą sprężarki ,lub sama sprężarka.

W przypadku gdy niskie ciśnienie jest za niskie, wskazuje to na problem z przepływem czynnika, zamknięty całkowicie lub ograniczony przepływ


Takie historie często się spotyka gdy ktoś zastosuje uszczelniacz do klimy.

Opublikowano
Właśnie nic nie stosowałem a spec od klimy rozkłada ręce, mówi że po kolei żeby wymieniać od najtańszych rzeczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.