Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.

Mam na imię Marcin i chciałbym dołączyć do grona posiadaczy marki BMW. Jest to moja pierwsza styczność z tymi pojazdami. Mój zakładany budżet na zakup samochodu to okolice kwoty 32 tysięcy złotych.

Upatrzyłem sobie konkretnie serie 1 model E82 w coupè. Znalazłem taki egzemplarz oraz udało mi się zdobyć od właściciela dane potrzebne do sprawdzenia tego pojazdu.




Numer nadwozia: WBAUR51080VJ70321

Numer tablicy rejestracyjnej; KBR6VV9

Data pierwszej rejestracji: 15.06.2009


Link do ogłoszenia: https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-123d-e82-prywatnie-CID5-IDKbuOg.html



Prosiłbym znawców o wypowiedz na temat tego pojazdu.



Pozdrawiam serdecznie Marcin!

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W Polsce od marca 2020 r.

Szkoda w historii, a zdjęcia dramat. Nic na nich nie widać.

Opublikowano
Ciekawe jakie szkody miała, może to być kwestia wymiany zderzaka. Może warto się wybrać zobaczyć miernik lakieru prawdę powie. A silniki w miarę godny polecenia czy raczej omijać szerokim łukiem
Opublikowano
Właśnie się zastanawiam czy jechać oglądać bo mam prawie 200km do sprzedającego. Po dłuższej rozmowie sprzedającego by satysfakcjonowała kwota w granicach 29.500/30 tys złotych
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przypadku auta po szkodzie - kluczowa jest jakość naprawy blacharko - lakierniczej.

A zdjęcia na 0LX są tak słabe, że powiedzieć o nich "słabe" to duża pochwała.


Jakby ktoś nie rozumiał moich słów - to na wszelki wypadek kluczowe informacje z bezpłatnego raportu z CEPiKu (www_HistoriaPojazdu.gov.pl) pokolorowałem...


PS.

Wielka szkoda, że to nie automat.

Ten diesel biturbo w manualu to bardzo niecharmonijne połączenie.


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

17.07.2021 20:55:25 Wygenerowanie raportu

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 1

SAMOCHÓD OSOBOWY, COUPE

1995 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2009

VIN: WBAUR51080VJ70321

nr rej. KBR6VV9


Dane techniczne

Pojemność silnika: 1995 cm³

Moc silnika: 150 kW

Paliwo: olej napędowy

Liczba miejsc ogółem: 4

Liczba miejsc siedzących: 4

Masa własna pojazdu: 1495 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 1200 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 740 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 1860 kg

Liczba osi: 2

Maksymalny nacisk na oś: 9 kN


Dokumenty

Data wydania aktualnego dokumentu: 13.05.2020

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 12.05.2020


Polisa OC nr: 911018096916 HESTIA S.A.

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 234 643 km

Status rejestracji: Zarejestrowany


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2009 Rok produkcji

15.06.2009 Pierwsza rejestracja za granicą


07.03.2020 Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie


09.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 09.05.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: KBR/011/P

Odczytany stan drogomierza: 209 167 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


12.05.2020 Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 09.05.2021


30.04.2021 Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.04.2022)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: KBR/011/P

Odczytany stan drogomierza: 234 643 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

Polisa OC nr 911018096916 Hestia SA

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 234 643 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0


Dane zagraniczne

Kradzież - Nie odnotowano kradzieży

Złomowanie - Nie odnotowano złomowania

Uszkodzony - Odnotowano uszkodzenie pojazdu

Rozbieżność drogomierza - Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza

Niedopuszczony do ruchu - Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu

Służył jako taxi - Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka

Szkoda całkowita - Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego

Błąd cyfry kontrolnej - Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu

Akcje serwisowe - Nie odnotowano akcji serwisowej producenta


Zdekodowany VIN: WBAUR51080VJ70321

Type UR51

Model 123d

Market Europe

Development Code E82

Chassis Coupe

Steering left

Doors 2

Engine N47S

Displacement 2.00 l

Power 150 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission mech

Color Alpinweiss 3 - 300

Upholstery Leder "boston"/schwarz - LWSW

Manufacturer BMW AG

Production Plant Leipzig, Germany

Production Date 2009-06-03


Options

Get a detailed car report instantly! Detaillierte Fahrzeughistorie überprüfen!

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

2CH Lt/aly Wheels Star Spoke 142 W Mix.tyres Lm Raeder Sternspeiche 142/mischb.

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

322 Comfort Access System Komfortzugang

3AP Windscreen With Grey Shade Band Graukeil-frontscheibe

420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4B3 Interior Trim Alu. Accentuated Pattern. Interieurleisten Alu Akzentschliff

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar

698 Area-code 2 Area-code 2

704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

7R7 Innovation Package Innovationspaket

7RP Advantage Package Advantage Paket

7RT Dynamics + Comfort Package Paket Dynamic + Comfort

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz


StJ2kQQ.jpg

tZ2jCkv.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamówiłem raport ze strony autobaza. Samochód miał szkodę w Niemczech w 2013 roku na kwotę 300 euro także myśle ze chyba nic poważnego to nie było. Mam również archiwalne zdjęcia do wglądu


BMnxMZh.jpg


Ostatni przebieg z kluczyka ASO 190 w 2019 roku

I naprawdę myślisz, że ta szkoda za 300 EURO weszła w CEPiK?

:duh:

Żartujesz, czy serio tak myślisz?


Oglądając podesłane przez Ciebie zdjęcia z raportu z 01.2020 różnica w kolorach przodu jest wyraźna, a i pasowanie nie jest dobre.


Nie powielaj błędów dzisiejszych kupujących, którzy wyposażeni w smartfon z raportem i czujnik do mierzenia grubości lakieru wybierają się na przedzakupową weryfikację auta.

Napisałem - bądź uważny i ostrożny.

Jak jesteś zwykłym kupującym - weź jakiegoś blacharza.

Oczywiście czynnego zawodowo blacharza.

Podróż z kuplami, rodziną, przyjaciółmi na weryfikację auta jest obarczona sporym ryzykiem.

A buta (czyli zbytnia pewność siebie) zwyczajnie się nie opłaca.


Nie twierdzę, że jest zła.

Ale twierdzę, że trzeba się jej UWAŻNIE PRZYJRZEĆ.

I machanie czujnikiem lakieru po podwórku, czy zakup taniego raportu - nie wystarczy.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Nie rozumiem jak po zdjęciach idzie odróżnić różnice w kolorach nie widząc tego na żywo. Przecież chyba wszystko ma wpływ pogoda otoczenie aparat cienie itp itd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozumiem jak po zdjęciach idzie odróżnić różnice w kolorach nie widząc tego na żywo. Przecież chyba wszystko ma wpływ pogoda otoczenie aparat cienie itp itd

No i dlatego na weryfikację weź zawodowego blacharza.

Że nie wspomnę, że niektórzy samochody oglądają na porządnych i ostrych monitorach :cool2: , a zdarzają się szaleńcy z apką na androidzie lub jakimś tanim laptopie... :mad2:


W razie dalszych wątpliwości na tym zdjęciu widać to tak bardzo, że nawet laik powinien zauważyć:

3IsNKfR.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurczę, nie możesz posłużyć się porządnymi zdjęciami?

W czasach gdy każda spłuczka robi zdjęcia, nie możesz wstawić czegoś normalnego?

Czyli zdjęcia doświetlonego, dobrze skadrowanego, zrobionego pod równym kątem do płaszczyzn?


Chcesz na auto wydać 30 tys. zł, a my mamy po zrzutach ekranu telefonu porządnie pomóc w weryfikacji?


PS.

 

Zadbaj proszę o bezpieczeństwo - naprawdę nie wypada :duh: (zrzut poniżej po kliknięciu Twoich "zdjęć")...

EAmOE42.png

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

I naprawdę myślisz, że ta szkoda za 300 EURO weszła w CEPiK?

 

W cepiku masz dane z autodna, jak kupisz raport autodna to masz te same dane. Tam jest info o czy była uszkodzona czy nie. Od "istotnych uszkodzeń" jest pozycja "Szkoda całkowita" Wiec TAK jak najbardziej szkoda na 300 EUR wchodzi w CEPIiK.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A wiec ,bo dziś znalazłem dopiero..to był moj samochód.

Dziękuję za wszystkie opinie znawców po ogłoszeniu i zdjęciach..samochód ogląda się na żywo,zaznaczyłem w ogłoszeniu ze chętnie na stacji diagnostycznej lub serwisie autoryzowanym,czy ze znajomym swoim mechanikiem/lakiernikiem/znawcą..

Auto kupione osobiście przeze mnie po pierwszej wlascicielce,bezwypadkowe,jedynym elementem z ingerencją był przedni zderzak na kwotę ~300 eur co było w histori bmw która notabene udostępniałam każdemu zainteresowanemu,samochodem jeździłem półtora roku i zrobiłem prawie 40tys głównie na trasie pl-de.autko było dopieszczone i doinwestowane i pewne.

Samochód sprzedawał się dłużej bo jestem w pl co 4-5 tygodni ale już cieszy nowego właściciela który tez go gruntownie sprawdził.

Wszystkich byłych oglądających,z czujnikami z olx za 50 zł i wmawiajacych jakiego to dzwonu nie miało,zawracajacych głowę,marnujących czas byle tylko zbić cenę pozdrawiam serdecznie.,był to dobry pewny samochód i takiego kupującego na szczescie znalazł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.