Skocz do zawartości

E36 M50B25NV Brak zasilania przekazników oraz sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystckich, jestem tu nowy. Mam problem po wymianie słupka silnika -M50 2.5 bez vanosa w E36 coupe 1993. Mianowicie silnik nie odpala. rozrusznik kręci, Brak iskry oraz pompa paliwa nie pracuje, nie załącza się wcale. sprawdziłem pompe na krótko-działa jak szalona. sprawdzałem probówką napiecie w gniazdach przekaznikow (od pompy paliwa i na głównym przekazniku sterownika) - w żadnym pinie nie ma napięcia na włączonym zapłonie. Czy w pinie nr 30 przekaznika pompy powinno być napięcie?? Czujnik połozenia wału zmieniany 2 razy, sterownik rowniez podmieniany. wiązka jest podłączona prawidłowo, prąd do niej dochodzi. ale nie ma napiecia na przekaznikach. Pomożcie bo mi już ręce opadają.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pinach 30 przekaźników masz stałe napięcie, po prostu nie podłączyłeś wiązki przekaźników do stałego plusa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.