Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Chciałbym spytać się o radę. Planuję kupić x3 tak do 28 tys zł.

Samochodem jeżdżę rocznie robię tak do 10 tys km. Raz na rok jadę na wakacje w trasę z 600 km w jedną stronę, dziennie czasem robię max 10 km, czasami samochód stoi nie odpalany tydzień lub dwa, raz lub dwa razy w miesiącu trasa 150 km w jedną stronę.

Nie katuje auta, jeżdżę z prędkością do 100 km/h, olej zawsze wymieniam co 10 tys km.


Powiedzcie mi proszę co w moim przypadku będzie lepsze?

3.0 benzyna ale biorę tylko wersję pod uwagę z LPG. Czy to udana jednostka? Co tu najczęściej przy tym silniku z LPG może się psuć? Jakie są koszta eksplotacji w tym silniku?


2.0D - biorąc pod uwagę, że olej wymieniam co 10 tys km, auta nie katuje to polecacie czy odradzacie?

3.0D - tak samo jak wyżej. Czy jeżeli x3 w dieslu będzie mi stała nieodpalana z tydzień lub dwa jak benzyna to nic się nie będzie działo? Jakie są koszta eksploracji, co tu się psuje najczęściej?


Czy wszystkie x3 miały xdrive i czy on jest wadliwy?

Ile kosztuje naprawa czy regeneracja automatu a ile kosztuje komplet sprzęgła i koło dwumasowe?

Rozumiem, że dwumasa jest tylko w dieslu w benzynie przy manualu jej nie ma?


Biorę pod uwagę też x5 w tych silnikach, ale dajcie proszę znać opinie odnośnie w/w jednostek oraz to ile robię km rocznie i o koszty eksplotacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.