Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję się doradzić :)

Posiadam BMW E46 touring 2.0 170km na sprężynach przód (EIBACH EW 2067001 VA)

tył (EIBACH EW 2067102 HA). Auto stoi teraz na 18-stkach 225/40, ale irytuje mnie już jazda po dziurach a poza tym zależy mi na tym żeby zawieszenie jeszcze trochę pośmigało. Więc pytanie czy wymiana na 17-stki 205/50 zwiększy komfort jazdy i odciąży to w większym stopniu zawieszenie ?

Miał już ktoś podobne doświadczenia z tego typu 17, jak się prowadzi auto?

Czy będzie wgl zauważalna różnica i czy opłaca się to robić?.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jak nie kupisz rft to będzie trochę delikatniej, ale nie licz, że zawiecha pojeździ 20k km więcej, bo zmieniłeś felgi.

Teraz masz rft? 18" w e46 mają zapas gumy.

Opublikowano

Na 90% są wzmacniane, bo gdy kupowałem auto to ziomek mówił coś o wzmacnianych oponach, patrzyłem na opony ale nie widzę żadnego znacznika, teraz mam Michelin pilot sport ZP około 5mm bieżnika, tyle udało mi się wyczytać.

Więc opłaca mi się kupować 17-stki na trochę większej gumie czy zmienić opony z 18-stek rft na zwykłe?

Bo jednak przy tych 17-stkach będzie profil opony większy o 10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.