Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, nie mam już pomysłu do tego samochodu. Mam z przodu całe nowe zawieszenie, od poduszek amorów po końcówki i gumy stabilizatora. Stare są tylko amortyzatory Boge. Ciszą nacieszyłem się 2 tygodnie - nic nie stukało. Nagle pojawił się stuk najczęściej na serpentynach przy przekładaniu kierownicy ze skrętu lewo-prawo i odwrotnie, czasami też na szybkich ciasnych zakrętach. Pojedyncze głośnie klikniecie, przy otwartej szybie słychać bardziej. Czasami nawet puknie przy wyjeździe z garażu. Zawieszenie 0 luzów, smarowałem krzyżaki kolumny, rozpórka dokręcona, nie mam już pojęcia gdzie szukać problemu, jakies pomysły?
E36 M54b25 - Drift&Fun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U kumpla amortyzator stukał na boki mimo że był nowy.

Sprawdzales czy nie lata

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Przy zmianie poduszek sprawdzałem je, na boki luzów nie miały, ale na podniesionym przodzie kiedy szarpnęło się koło do góry i spadało na dół pojawiał się stuk. Wydaje mi się, że to nie miało znaczenia bo w warunkach drogowych koła nie odrywają się od asfaltu żeby tak stukać
E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano
przejazd przez wysokie progi zwalniające ,albo np duża dziura jak przejeżdżam praktycznie zapiętym 1 biegiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.