Skocz do zawartości

E60 LCI, 2008r., 520D, n47d20a, 177KM / falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co , tu chodzi o to że powietrze za Turbo leci na boki...

Zimno....????......może coś od niskiej temperatury kurczy się i nie ma odpowiedniej szczelności???

Musisz obejrzeć przewody idące z i do intercoolera.

Jak sam widzisz , przyczyn może być wiele. Myślę ,że test wpuszczenia dymu załatwił by sprawę...


Pisałeś wcześniej ,że wymienisz uszczelki od rur powietrza przy turbo , zrobiłeś to ....???

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wiesz co , tu chodzi o to że powietrze za Turbo leci na boki...

Zimno....????......może coś od niskiej temperatury kurczy się i nie ma odpowiedniej szczelności???

Musisz obejrzeć przewody idące z i do intercoolera.

Jak sam widzisz , przyczyn może być wiele. Myślę ,że test wpuszczenia dymu załatwił by sprawę...


Pisałeś wcześniej ,że wymienisz uszczelki od rur powietrza przy turbo , zrobiłeś to ....???

 

Właśnie przy niskiej temperaturze i ewentualnym kurczeniu chyba pojawia się sczelność, bo wówczas alarm nie występuje.


Zrobiłem w tym sezonie sporo rzeczy przy tym silniku ale tych uszczelek na rurach ostatecznie nie wymieniłem. Ale chyba pora to zrobić i zobaczymy czy kiedy temperatury się podniosą znów będzie pojawiał się błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.