Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak wiem, temat stary i długi jak rzeka i jest pierdylion postów na ten temat ;)

Do rzeczy, temat wszystkim znany, 320d nie chce jechać z dołu. Wymieniałem czujniki, na nowe, używane, chińskie, oryginalne, wymieniałem przewody podcisnieniowe itp. Nie ruszałem tylko turbiny, ale w moim mniemaniu działa prawidłowo, no chyba, że geometria kuleje. Samochód po mapie 180km. W czasie jazdy na 4b od 1300 obrotów, czuć kopa w plecy dopiero około 2900obrotów, dla mnie to stanowczo za wysoko. Ponadto przy ostrym przyspieszaniu z gazem w podłodze, przy przepinaniu biegów2/3 3/4 itd również jest długa chwila zanim turbo się rozbuja. Eksperymentalnie pominąłem przetwornik cisnienia, podpiałem podcisnienie prosto do turbo. Od dołu dalej nie idzie, ale góra, powyżej 3k obrotow, diabeł i niema tej dziury między zmianami biegów. Podpowiedzcie jak wasze fury jeżdżą? Przy jakich obrotak czuć full boost? Jakie konsekwencje niesie za sobą długotrwała jazda z pominiętym przetwornikiem no i jak ogarnać temat, bez wchodzenia w duze koszty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy gruszka przy turbinie się nie przycina

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy zbiornik podciśnienia jest cały, objawy pasują do jego nieszczelności. Potwierdziłeś na komputerze, że to faktycznie brak ciśnienia doładowania?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Od dawna mam podobny problem. Auto wg mnie słabnie coraz bardziej, a czesci wymienilem juz prawie wszystkie.

Jesli masz korekty wtryskow w normie, Pompe poscisnienia VACUM masz 100% sprawna weze i wezyki 100% szczelne , przepływke 100% sprawna .....to obstawiam umierajace turbo.

Moje np niema luzów i nie zyga olejem ale przeładowuje i auto potrafi mi przydusic przy za slabym wcisnieciu gazu przed rondem. porzadnie zerwie dopiero przy 2 tys obr. Sumarycznie moze silnik osiagnie pelna moc ale z dołu w ogole nie jedzie. 23 lipca zakladam nowe turbo Garretta.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A więc tak. Jak już wspominałem, zostało zrobione ws,ystko, co nie generowało wysokich kosztów. Ponieważ pojawiło się trochę wolnej gotówki, postanowiłem zrobić turbo. Kupiłem jakiegoś śmiecia na złomie za kilkadziesiąt złotych i zawiozłem do kolegi który zajmuje się regeneracją. Zostala wykonana pełna regeneracja, włącznie z nową geometrią, wyważeniem wirnika i ustawieniem geometrii. Dziś założyłem nową turbawkę. Teraz auto jeździ jak powinno. Czuć, że turbo zaczyna wstawać przy około 1800 obrotów. Ogólnie dużo lepszy dół i trochę lepsza góra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.