Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


przeszukałem forum w ceku znalezienia info jak wygląda demontaż miski olejowej silnika w modelu z 4x4, niestety nie znalazłem więc zakładam nowy temat.

Czy ktoś z Was demontował miskę olejową w M57D30 w 4x4, jaki sposób jest najlepszy i co mnie może zaskoczyć po drodze. Pytam ponieważ przymierzam się do uszczelnienia jej, podcieka lekko. Auto kiedyś miało robionym rozrząd i pewnie miska została założona na silikonie znając życie i możliwości handlarzy.


Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Czyli wygląda ze standardowo w e60 530D odkrecam poduchy, podnoszę delikatnie silnik, opuszczam sanki wtedy mam lepszy dostęp do przedniego mostu. Muszę go zdemontować, wtedy wyciągnąć półoś przechodzącą przez miskę i odkręcić miskę. Jak to zrobię opiszę spostrzeżenia, może komuś się przyda.
Opublikowano
Ogólnie paskudna robota..... Trzeba rozpiąć zawieszenie... Wyciągnąć półosie. Podwiesić silnik i pozbyć się sanek. Przy okazji maglownice też trzeba odkręcić i wtedy odkręcić dyfer. Tam często lubi pocić się z dyfra (oring na styku z misa olejową) więc dobrze zdiagnozuj sobie wyciek bo roboty tam jest na cały dzień.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.