Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam jednostke 2.0 150km benzyna, silnik N46, bmw 120i 2004r.


Problem polega na tym, że po przejechaniu 500km wola o dolewke litrowa oleju.

Jedni mówią silnik do remontu inni, że odma, a auto ma moc i nie ma zadnych objawów swiadczacych o awaryjnosci, czasami puści niebieski dymek ale delikatnie.


Czy ktoś miał podobny problem ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pewnie uszczelniacze :D


Kkx5 - z doświadczenia - czy uszczelniacze miga powodować pobór oleju aż na poziomie 1l na 500km?

U mnie pobierał około 1l na 1 tys km, aktualnie po wymianie uszczelniaczy i przejechaniu 350 km nie ubyło niby nic :) ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z doswiadczenia, trzonek zaworow to 5mm, rozbieralem wiele gdzie uszczelniacze byly twarde jak plastik o srednicy 6.5mm, wiec tak, moze palic nawet 1L/400km.
Opublikowano
Mi brała z początku 2litry na 1000km, po wyczyszczeniu odmy 1,5litra. A po wymianie uszczelniaczy zaworowych już nic nie bierze. Więc polecam to zrobić
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zrób test, opisane xxx razy na forum. Zobacz jak mają się uszczelki podstawy filtra oleju i chłodnicy oleju na łączeniu z obudową filtra oleju. Koszt 50 zł sztuka i często się tam poci.

Potem leci na alternator i kolejne stówy lecą za regenerację alternatora.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam podpinam się do tematu w mojej 118i jak ruszam to puszczą niebieskie bączki na 100% uszczelniacze? Jest ktoś z Poznania lub okolic zo mi to ogarnie??? Z góry dziękuję i pozdrawiam aktywnych na forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.